Podpisana w poprzednim sezonie umowa miała perspektywę długoletniej i właśnie teraz zdecydowano o jej przedłużeniu o kolejne rozgrywki Energa Basket Ligi. Wcześniej marka LOTTO została partnerem tytularnym meczu o Superpuchar Polski, który został rozegrany w Gnieźnie.
– Energa Basket Liga to coraz lepszy produkt, a duże marki chcą się przy nas pokazywać. Dotychczasowa współpraca z Totalizatorem Sportowym przebiegała bardzo sprawnie z korzyścią dla obu stron. Liga wciąż się rozwija i daje gwarancje korzystnych efektów partnerom i sponsorom. Myślę, że najbliższy sezon będzie bardzo ciekawy, zapowiadają się duże emocje. Życzę sobie, jak i Totalizatorowi Sportowemu wspaniałych chwil z polską koszykówką – mówi Radosław Piesiewicz, prezes Energa Basket Ligi.
Marka LOTTO będzie eksponowana na tablicy kosza, ściankach sponsorskich, a także na bandach i telebimach we wszystkich halach Energa Basket Ligi oraz na materiałach promocyjnych i wideo.
– Ta umowa to kontynuacja działań Totalizatora Sportowego w całym sporcie. Rozwój koszykówki, po okresie zastoju, jest bardzo widoczny – ogromnie się z tego cieszymy. Wzrasta poziom sportowy, jak i organizacyjny ligi. To główny powód dla którego zdecydowaliśmy się kontynuować naszą współpracę z Polską Ligą Koszykówki. Dla nas to duża szansa na promocję produktów – dodaje Olgierd Cieślik, prezes zarządu Totalizatora Sportowego.
W przeszłości marka LOTTO również była widoczna podczas meczów koszykówki. Totalizator Sportowy współpracował z reprezentacją Polski, a także był m.in. partnerem głównym Turnieju Finałowego Pucharu Polski mężczyzn rozgrywanego w lutym 2017 r. w Warszawie. Spółka Skarbu Państwa zaangażowała się też ostatnio w koszykarską Legię Warszawa oraz wsparła koszykarki Widzewa Łódź.
fot. Andrzej Romański / PLK