20.07.2018 00:00

LOTTO przedłużyło kontrakt z najważniejszą polską ligą

Kolejne interesujące wieści z Polski. Ekstraklasa SA, która zarządza najwyższą piłkarską klasą rozgrywkową w Polsce, będzie nadal wspierana przez Totalizatora Sportowego.

Udostępnij
LOTTO przedłużyło kontrakt z najważniejszą polską ligą

Na mocy kontraktu marka LOTTO pozostanie sponsorem tytularnym ligi przez cały sezon 2018/19, a sama umowa ma być ważna do końca kampanii 2020/21.

Co ciekawe, kontrakt podpisał też PKO Bank Polski, który został partnerem głównym ligi i oficjalnym bankiem Ekstraklasy. Środki przekazywane przez obu sponsorów według trójstronnych uzgodnień będą przekazywane na działania ukierunkowane na kształcenie dzieci i młodzieży. 

W ramach współpracy zarówno Totalizator Sportowy, jak i PKO Bank Polski przejmują najważniejsze i największe świadczenia marketingowe na wszystkich stadionach w trakcie rozgrywek Ekstraklasy oraz będą korzystać z ekspozycji na koszulkach zawodników grających w lidze. W najbliższym sezonie, tak jak w poprzednich dwóch latach, partnerem tytularnym wciąż będzie marka LOTTO. Oznacza to, że będzie ona obecna na wszystkich 296 meczach w ramach 37 kolejek. Logotyp rozgrywek LOTTO Ekstraklasy pozostaje m.in. na koszulkach wszystkich piłkarzy oraz w przestrzeni reklamowej wszystkich szesnastu stadionów. Logo rozgrywek LOTTO Ekstraklasy będzie wciąż prezentowane podczas transmisji telewizyjnych z meczów w trakcie całego sezonu, a także za pośrednictwem wszelkich kanałów komunikacji prowadzonych przez kluby i ligę.

– Totalizator Sportowy będzie z kibicami Ekstraklasy już 5. sezon z rzędu. Przez pierwsze dwa lata byliśmy obecni z marką Keno, a już trzeci sezon funkcjonujemy jako Partner Tytularny z marką LOTTO. Nowy kontrakt to nowe możliwości, które obejmą także wsparcie najmłodszych piłkarskich talentów. Tego typu działania służą nie tylko rozwojowi polskiej piłki nożnej, ale wpisują się również w ustalenia i wnioski płynące z majowych obrad Okrągłego Stołu, zorganizowanych z inicjatywy Premiera Mateusza Morawieckiego. Przechodzimy więc od słów do czynów. Kontynuując wspieranie najwyższego stopnia rozgrywek w Polsce, podejmujemy także bliższą współpracę z kibicami piłkarskimi, którym cały czas konsekwentnie przypominamy, że kupując  produkty LOTTO, automatycznie wspierają polski sport, przekazując na ten cel każdego roku setki milionów złotych. Dzięki nim wygrywają nie tylko pasjonaci futbolu, ale całe społeczeństwo. Kolejny rok współpracy z Ekstraklasą ma dla nas nie tylko wymiar biznesowy, ale także symboliczny, bowiem rośnie w siłę zarówno najważniejsza polska liga, jak i Totalizator Sportowy, który właśnie wchodzi w nowe obszary rynku – podkreśla Olgierd Cieślik, prezes zarządu Totalizatora Sportowego.

źr. Ekstraklasa / fot. Legia.com

Udostępnij
PK

PK