05.12.2022 08:42

LSports dokonuje rebrandingu i przedstawia nową strategię

Wiodący światowy dostawca danych sportowych, firma LSports, przedstawiła nową odsłonę wizualną. Świeży branding ma podkreślać nowoczesność działań, szybki rozwój firmy na przestrzeni ostatnich kilku lat oraz otwartość na innowacje i łatwość wchodzenia w nowe segmenty rynku.

Udostępnij
LSports dokonuje rebrandingu i przedstawia nową strategię

Założenie nowej kreacji to bezpośrednie odwołanie do stwierdzenia „liczy się każda sekunda”, które jest wyjątkowo trafne w odniesieniu do sportu oraz przekazywaniu informacji na jego temat. Nowy znak i key visual wskazują na złożoność dyscyplin oraz wydarzeń i tego, że w każdym momencie sytuacja może zmienić się o 180 stopni – w takim przypadku niezwykle ważne jest, by właściwe dane możliwie szybko docierały do odbiorców. Za stworzenie i wdrożenie kreacji odpowiada studio Awesome będące częścią grupy Deloitte.
Poza zmianą wizualną nowa odsłona LSports wskazuje także wartości, które przyświecają liderowi rynku danych sportowych.

Stałe doskonalenie i zwiększanie zasięgu dostarczanych danych, stwarzanie nowych i ulepszanie obecnych, nowoczesnych narzędzi oraz stawianie satysfakcji klienta zawsze na pierwszym miejscu – to podstawowe wartości, które swoimi działaniami chce promować LSports.

Wchodzimy w nową erę działań LSports. Nowa odsłona wizualna marki jest sygnałem, że wciąż się rozwijamy i rośniemy. Jesteśmy więksi i mocniejsi niż kiedykolwiek do tej pory. Nasi partnerzy zawsze byli dla nas na pierwszym miejscu i bardzo cieszymy się, że są z nami podczas tej drogi i zmian, które przechodzimy. Nasze główne założenie jest jasne – za każdą dużą, profesjonalną organizacją sportową stoją dane. Wszystkie osiągnięcia LSports wynikają więc z sukcesów naszych partnerów, ponieważ tylko wspólna praca pomaga nam stawiać kolejne kroki – mówi Dotan Lazar, współzałożyciel i prezes LSports.

Jednym z aspektów rozwoju marki jest niedawna akwizycja polskiej firmy STATSCORE. Ten krok wpisuje się w założoną strategię działań – a więc ciągłego udoskonalania narzędzi i oferowania swoim partnerom najlepszych możliwych produktów.

O LSports

LSports jest światowym dostawcą danych sportowych, wykorzystywanych przez bukmacherów, media i organizacje zajmujące się organizacją wszelakich przedsięwzięć sportowych. Dzięki usługom LSports te podmioty mogą stale ulepszać swoje produkty.
Dzięki wykorzystaniu szeregu precyzyjnych narzędzi działających w czasie rzeczywistym, LSports każdego miesiąca analizuje ponad 160 000 wydarzeń przed ich startem oraz około 110 000 w trakcie ich trwania. Założona w 2012 roku firma współpracuje z tysiącami podmiotów na całym świecie, a jej misją jest nieustanne podnoszenie poziomu odbioru sportowej rozrywki.

Udostępnij
Wojciech Gancarz

Wojciech Gancarz