LSports dokonuje rebrandingu i przedstawia nową strategię



Założenie nowej kreacji to bezpośrednie odwołanie do stwierdzenia „liczy się każda sekunda”, które jest wyjątkowo trafne w odniesieniu do sportu oraz przekazywaniu informacji na jego temat. Nowy znak i key visual wskazują na złożoność dyscyplin oraz wydarzeń i tego, że w każdym momencie sytuacja może zmienić się o 180 stopni – w takim przypadku niezwykle ważne jest, by właściwe dane możliwie szybko docierały do odbiorców. Za stworzenie i wdrożenie kreacji odpowiada studio Awesome będące częścią grupy Deloitte.
Poza zmianą wizualną nowa odsłona LSports wskazuje także wartości, które przyświecają liderowi rynku danych sportowych.
Stałe doskonalenie i zwiększanie zasięgu dostarczanych danych, stwarzanie nowych i ulepszanie obecnych, nowoczesnych narzędzi oraz stawianie satysfakcji klienta zawsze na pierwszym miejscu – to podstawowe wartości, które swoimi działaniami chce promować LSports.
– Wchodzimy w nową erę działań LSports. Nowa odsłona wizualna marki jest sygnałem, że wciąż się rozwijamy i rośniemy. Jesteśmy więksi i mocniejsi niż kiedykolwiek do tej pory. Nasi partnerzy zawsze byli dla nas na pierwszym miejscu i bardzo cieszymy się, że są z nami podczas tej drogi i zmian, które przechodzimy. Nasze główne założenie jest jasne – za każdą dużą, profesjonalną organizacją sportową stoją dane. Wszystkie osiągnięcia LSports wynikają więc z sukcesów naszych partnerów, ponieważ tylko wspólna praca pomaga nam stawiać kolejne kroki – mówi Dotan Lazar, współzałożyciel i prezes LSports.
Jednym z aspektów rozwoju marki jest niedawna akwizycja polskiej firmy STATSCORE. Ten krok wpisuje się w założoną strategię działań – a więc ciągłego udoskonalania narzędzi i oferowania swoim partnerom najlepszych możliwych produktów.
O LSports
LSports jest światowym dostawcą danych sportowych, wykorzystywanych przez bukmacherów, media i organizacje zajmujące się organizacją wszelakich przedsięwzięć sportowych. Dzięki usługom LSports te podmioty mogą stale ulepszać swoje produkty.
Dzięki wykorzystaniu szeregu precyzyjnych narzędzi działających w czasie rzeczywistym, LSports każdego miesiąca analizuje ponad 160 000 wydarzeń przed ich startem oraz około 110 000 w trakcie ich trwania. Założona w 2012 roku firma współpracuje z tysiącami podmiotów na całym świecie, a jej misją jest nieustanne podnoszenie poziomu odbioru sportowej rozrywki.