Lubię to! Czyli reklama obiektów rekreacyjnych
Tuż po najbardziej hucznym otwarciu obiektu będącego salą zabaw dla dzieci, kiedy milkną głosy uradowanych dzieci, właściciele pełni nadziei liczą na powrót klientów. Rzeczywistość bywa jednak inna
W planowaniu inwestycji w obszarze sal zabaw nie może zabraknąć strategii marketingowej, która pozwoli nam uzyskać optymalne wyniki sprzedaży. Pewność właścicieli, iż informacja o nowej sali zabaw rozniesie się sama i na trwałe zapadnie w pamięci klientów szybko prowadzi to rozczarowania prowadzenia tej formy działalności. Oczywiście pojawią się głosy, że nie wszystkich stać na reklamę w prasie czy też telewizji, ale czy to są jedyne kanały dystrybucji informacji?
Planując otwarcie sali zabaw należy w pierwszej kolejności określić odbiorców naszych usług, czy będą to tylko klienci indywidualni (dzieci i ich rodzice) czy też może klient grupowy (szkoły, przedszkola, firmy). Do każdego z wymienionych typów klientów powinniśmy ustalić inną strategię marketingową (od ceny usługi po kanały dystrybucji.