Bukmacherka 9 stycznia 2020

Łukasz Podolski ambasadorem Totolotka

Od kilku lat w trakcie każdego okienka transferowego mówi się o grze Łukasza Podolskiego w Górniku Zabrze. Tej zimy nie jest inaczej, ponieważ plotki transferowe o grze byłego zawodnika m.in. Bayernu Monachium na polskich boiskach ponownie się pojawiły. I ten transfer w pewien sposób wreszcie się spełnił… Wielokrotny reprezentant Niemiec nie trafił jednak do zabrzańskiej drużyny, a do zakładów bukmacherskich Totolotek.

Złoty medalista Mistrzostw Świata w Brazylii został dziś ambasadorem Totolotka w działaniach marketingowych. Co najważniejsze wizerunek wielokrotnego reprezentanta Niemiec będzie wykorzystywany przez operatora w internecie oraz w naziemnych punktach sprzedaży.

– Rozpoczynamy współpracę ze sprawdzonym i zaangażowanym partnerem, którego sukcesy sportowe będą dla nas inspiracją i motorem napędowym. Przeprowadzone przez nas badania pokazują, że Łukasz ma wśród naszej grupy docelowej niesamowicie rozpoznawalną twarz i nazwisko, a przy tym budzi wyłącznie pozytywne skojarzenia – powiedział Mariusz Rzeczkowski, dyrektor marketingu w Totolotku.

Oczywiście oba kanały są bardzo ważne dla Totolotka, a Łukasz Podolski ma sprawić, że wszyscy gracze jeszcze chętniej będą odwiedzali punkty, aplikację i stronę Totolotka. Utytułowany reprezentant Niemiec ma być ambasadorem, z którym utożsamiać będą się wszystkie grupy docelowe bukmachera.

Samo dołączenie Podolskiego do Totolotka jest pewnym zaskoczeniem, ale to także ruch naturalny. Niemiecki zawodnik od dwóch lat jest ambasadorem niemieckiej marki XTiP, która podobnie jak Totolotek należy do hazardowego potentata. Obie firmy w logotypie mają słoneczny znak grupy Gauselmann.

Dołączenie Podolskiego do XTiP wiązało się z dużą kampanią marketingową. Tak naprawdę piłkarz sam ogłosił, że dołączył do bukmachera w trakcie obchodów 60-lecia Grupy Gauselmann we wrześniu 2017 r. Co prawda nie bezpośrednio, ale za pomocą wideo w trakcie bankietu powiedział: – Z niecierpliwością czekam na nadchodzący rok w XTiP. 

Wówczas kampania także była prowadzona na billboardach, w Internecie, kanałach społecznościowych oraz w salonach bukmacherskich XTiP. Jak już wspomnieliśmy podobnie będzie w przypadku Totolotka, który już teraz przygotował z tej okazji dla wszystkich swoich graczy bonus 10 PLN.