Kizo został nowym ambasadorem LV BET
Ambasadorem marki LV BET został Kizo. Współpraca z nim pozwoli temu bukmacherowi jeszcze skuteczniej promować swoje wartości oraz docierać do nowych odbiorców. Wkrótce poznamy szczegóły działań.
LV BET liczy, że obecność ambasadora pozytywnie przełoży się również na ich wspólne projekty. Kizo, właśc. Patryk Oskar Woziński to polski raper. Ma na koncie współpracę m.in. z takimi wykonawcami jak: Tymek, Borixon, Wac Toja, Margaret, Young Igi, Bletka, Szpaku czy Malik Montana. To członek zespołu Chillwagon. Współpraca z nim ma stanowić dla LV BET impuls, by przyciągnąć uwagę nowych odbiorców.
Umowa została podpisana na rok. LV BET i Kizo rozpoczęli działania od współpracy „Koszę siano w LV BET”.
Projekt Kizo x LV BET zakłada pełnoekranową współpracę, zaczynając od prezentacji materiałów promocyjnych w sieci, kończąc na wielkoformatowych informacjach sponsoringowych. Inspiracją dla kampanii są „Ogólnopolskie Zawody w Koszeniu Siana”, których sponsorem został LV BET. Dzięki temu marka w charakterystyczny dla siebie sposób łączy sportowe emocje z elementem rozrywki i humoru.
– Współpraca z Kizo to ważny krok w umacnianiu pozycji marki LV BET na polskim rynku. Jego wizerunek doskonale wpisuje się w naszą strategię komunikacji, a satyryczna forma kampanii podkreśli jej unikalny charakter – mówił Marcin Doszczeczko, CEO LV BET.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.