31.03.2008 00:00

Magic Play na ENADA Primavera 2008

Kaliska spółka Magic Play podobnie jak kilka innych polskich firm postanowiła nie rezerwować sobie powierzchni na targach w Rimini, a wystawić swoje automaty na stoisku włoskiego dystrybutora.

Udostępnij

Kaliska spółka Magic Play podobnie jak kilka innych polskich firm postanowiła nie rezerwować sobie powierzchni na targach w Rimini, a wystawić swoje automaty na stoisku włoskiego dystrybutora. Tym samym magicznego kopacza, boxera i hammera mogliśmy podziwiać na stand’zie sycylijskiej spółki Andromeda Games. Trzeba przyznać, że był to dobry wybór, bo Andromeda umieściła swoje stoisko tuż przy głównym wejściu na halę C1, więc nie sposób było przejść, by nie natknąć się na produkty Magic Play’a. Prezentowali je Włochom przedstawiciele firmy, Ryszard Kusza i Dominik Wojciechowski (na zdjęciu). Andomeda ma sieć magazynów na terenie całego „włoskiego buta”, więc nie ma problemów z dystrybucją polskich produktów. Te zaś sprzedają się najlepiej przed nadchodzącym sezonem, czyli właśnie teraz.

Kaliska spółka Magic Play to jeden z niewielu polskich producentów urządzeń rozrywkowych pochodzący spoza rejonu Żor. Firma jest producentem boxerów, młotów, kickerów, bujaków, a ostatnio także automatycznych koszykówek. W boxerach tej firmy zastosowano innowacyjne wyświetlacze matrycowe składające się z 1024 diod LED wysokiej wydajności. Matryca diodowa to zresztą bardzo charakterystyczny punkt dla siłowych produktów Magic Playa. Wykorzystano ją również w Magic Hammer i Magic Kicker’ze. Jednym z najnowszych produktów firmy jest automatyczna koszykówka Magic Slam.

Udostępnij
W.B.

W.B.