Małysz w szarej strefie?
Już przed zawodami Pucharu Świata w Zakopanem rozgorzała dyskusja, czy powinny być sponsorowane przez firmę bukmacherską. Impreza się odbyła. Logo firmy hazardowej było widoczne. Teraz odpowiednie organy państwa zajęły się sprawą.
Już przed zawodami Pucharu Świata w Zakopanem rozgorzała dyskusja, czy powinny być sponsorowane przez firmę bukmacherską. Impreza się odbyła. Logo firmy hazardowej było widoczne. Teraz odpowiednie organy państwa zajęły się sprawą.
W artykule pt.”Czy Sejm wrzucił Małysza do szarej strefy?” – opublikowanym przez portal wyborcza.pl – pojawia się wiele przykładów sponsoringu różnych dyscyplin sportowych przez firmy branży hazardowej.
Pojawia się też zabawne (nie dla naszego mistrza) pytanie: co się stanie, jeżeli część pieniędzy firmy bet-at-home trafiła do Adama Małysza? Korzyści czerpane z reklamy hazardowej są (jak sama reklama hazardu) nielegalne. Czy to pytanie otworzy rządzącym oczy?
