29.03.2024 09:43

Manager BETFAN z ważnym wystąpieniem. „Marketing wymaga pielęgnowania”

Stanisław Solon, Senior CRM & Growth Manager w BETFAN był jednym z prelegentów na prestiżowej branżowej konferencji „Optimove Connect London”. Opowiedział tam o działaniach marketingowych bukmachera, a także coraz mocniej obecnej automatyzacji.

Udostępnij
Stanisław Solon podczas konferencji w Londynie

Optimove Connect to jedna z najważniejszych konferencji branżowych, podczas której najlepsi na świecie specjaliści ds. marketingu dzielą się wiedzą i doświadczeniem, odkrywają zwycięskie strategie oraz badają przyszłość marketingu kierowanego przez klienta. Tegoroczne wydarzenie odbyło się w Londynie. Wzięło w nim udział ponad 300 uczestników z ponad stu firm i 15 krajów. W tym gronie znaleźli się przedstawiciele wiodących marek, takich jak Entain, Funstage, Betfred, Kindred, czy ESPNBet.

Swoimi spostrzeżeniami podczas konferencji podzielił się Stanisław Solon, Senior CRM & Growth Manager w BETFAN.

Na zaproszenie Optimove (naszego partnera biznesowego w zakresie orkiestracji oraz zarzadzania działaniami marketingu wewnętrznego – retencyjnego oraz reaktywacyjnego), brałem udział w panelu dyskusyjnym podczas konferencji Optimove Connect London 2024. Temat w tym roku to “Exploring Winning Retention Marketing Strategies”, skupiający się na podejściu do marketingu retencyjnego, a w szczególności do automatyzacji procesów i kampanii. Highlight tej dyskusji to podejście do automatyzacji, które w moim odczuciu często kończy się na wpadnięciu w pułapkę budowania perfekcyjnego rozwiązania w stylu linii produkcyjnej w fabryce samochodów – drogie, skomplikowane, niepodatne na zmiany. Często zespoły CRM czy marketingu retencyjnego otrzymują zadanie zbudowania automatyzacji tak, jakby była celem samym w sobie, a nie narzędziem, które ma ułatwiać im pracę – powiedział nam Solon.

Ekspert odniósł się też do procesów, jakie zachodzą w firmie BETFAN. W trakcie swojego wystąpienia opowiedział o komunikacji, jaka jest prowadzona w firmie.

W tak dynamicznej branży jak bukmacherka, gdzie nasze portfolio produktowe zmienia się codziennie (z oczywistych powodów), potrzebujemy dużo bardziej zwinnego podejścia – stąd też porównanie do bycia bardziej ogrodnikiem niż inżynierem. Skuteczna opieka procesami wymaga codziennej pielęgnacji i aktualizacji treści – sporą nieodpowiedzialnością byłoby założenie, że to, co zaprojektowaliśmy sobie i napisaliśmy 3-4 miesiące temu, będzie aktualne dzisiaj. Wśród gości z widowni byli przedstawiciele działów retencji z Entain, Betway, bet365, LVBet, Kindred, Sisal, z którymi miałem okazję porozmawiać i podzielić się tym, w jaki sposób w BETFAN podchodzimy do segmentacji grup docelowych oraz o holistycznym spojrzeniu na komunikację – podsumował w rozmowie z Interplay.pl.

Udostępnij
Jakub Kłyszejko

Jakub Kłyszejko