03.12.2019 15:00

Marathonbet podpisał umowę z Realem Madryt

Po raz pierwszy w historii rosyjski bukmacher związał się umową partnerską z Realem Madryt. Marathonbet, bo o tym operatorze mowa, na mocy kontraktu podpisanego z hiszpańskim klubem otrzyma dostęp do wirtualnych tablic LED, które będą wyświetlane w trakcie rosyjskich transmisji spotkań „Królewskich”.  Poza tym, że rosyjski bukmacher będzie eksponował swoje logo na ww. tablicach LED, […]

Marathonbet podpisał umowę z Realem Madryt

Po raz pierwszy w historii rosyjski bukmacher związał się umową partnerską z Realem Madryt. Marathonbet, bo o tym operatorze mowa, na mocy kontraktu podpisanego z hiszpańskim klubem otrzyma dostęp do wirtualnych tablic LED, które będą wyświetlane w trakcie rosyjskich transmisji spotkań „Królewskich”. 

Poza tym, że rosyjski bukmacher będzie eksponował swoje logo na ww. tablicach LED, zyska także możliwość do oferowania swoim klientom ekskluzywnej oferty związanej z klubem ze stolicy Hiszpanii. Co więcej Marathonbet otrzyma wiele biletów VIP na mecze Realu Madryt, które będzie mógł zaoferować swoim graczom w specjalnych konkursach. A to nie wszystko, ponieważ umowa przewiduje także inne akcje sponsoringowe akcje, w których będą uczestniczyć zawodnicy madryckiego klubu.

Warto przypomnieć, że podpisanie umowy z Realem Madryt nie będzie dla rosyjskiego operatora debiutem na hiszpańskim rynku. W czerwcu tego roku Marathonbet ogłosił dwuletnią umowę sponsoringową z FC Sevillą.
Logo firmy widoczne jest przede wszystkim na koszulkach, a poza tym na stadionie Ramón Sánchez Pizjuán oraz w strefach mieszanych i miejscach wywiadów.

Warunki finansowe umowy z FC Sevillą nie zostały podane do wiadomości publicznej, chociaż doniesienia medialne w Hiszpanii mówią, że Marathonbet zapłacił Andaluzyjczykom 5 mln euro za sezon. Podobnie jest z umową podpisaną z Realem Madryt – także nie wiadomo, jak dużo bukmacher musiał zapłacić „Królewskim”. Ostatnie działania rosyjskiego operatora, który sponsoruje również Dynamo Moskwa, wyraźnie jednak wskazują, że planuje coraz większą ekspansję na hiszpański rynek.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński