W ciągu ostatniego półrocza to już druga wizyta zespołu Axela F. Pawlasa w Moskwie. Poprzednio Merkur Gaming miał swoje stoisko na wystawie EELEX w grudniu ubiegłego roku.
Nie zmieniła się koncepcja prezentacji produktów niemieckiej firmy znana pod nazwą "One-Stop-Shopping". "Począwszy od najnowszych modeli maszyn AWP do 'zabawek' dla dzieci poprzez propozycje różnego rodzaju usług staramy się dostarczyć ofertę skrojoną na miarę naszych klientów" – wyjaśnia Axel F. Pawlas, CSO Merkur Gaming.
Duże zainteresowanie rosyjskich klientów wzbudziły dwa najnowsze video AWP Merkura: Night Fever i Siberian Treasure. Na stoisku firmy nie zabrakło także propozycji dla dzieci.
Interaktywny Space Car Simulator pozwalał dzieciakom na virtualną przejażdżkę po galaktyce, Happy Kids bawiły – ucząc, a Donald Plane pozwalał polecieć w świat kreskówek Disney'a.
Ofertę firmy przygotowaną na moskiewską wystawę uzupełniał touch screen Merkur Trendy z bogatą biblioteka gier.
Ilka Ahlers
Na zdjęciu: Stoisko Merkura na World of Games w Moskwie.