Merkur Gaming uzyskał licencję Walt Disney Company Ltd.
"Ze strategicznego punktu widzenia uczyniliśmy wielki skok naprzód". Tak Rolf Klug, członek zarządu Merkur Gaming, z nieukrywaną dumą skomentował podpisanie porozumienia swojej firmy z Walt Disney Company.
„Ze strategicznego punktu widzenia uczyniliśmy wielki skok naprzód”. Tak Rolf Klug, członek zarządu Merkur Gaming, z nieukrywaną dumą skomentował podpisanie porozumienia swojej firmy z Walt Disney Company, które miało miejsce na początku sierpnia w Hammersmith (Wielka Brytania).
Uzyskana licencja obejmuje projektowanie, produkcję i sprzedaż Disney® Kiddie Rides w całej Europie, na Bliskim Wschodzie i innych wybranych krajach. Tym samym niemiecka firma ma wreszcie prawa do produkcji i reklamy niezwykle popularnych wśród dzieci bujaków. W poprzednich miesiącach „Donald Boat”, „Mickey Golf Car” i „Tiger & Winnie the Pooh Carousel” biły rekordy popularności.
Już zatem wkrótce pojawią się na rynku nowe produkty przygotowywane już pod licencją Disneya, a Merkur gaming będzie mógł korzystać ze światowych kampanii reklamowych przygotowywanych przez amerykańską firmę.
Na zdjęciu: Rolf Klug, członek zarządu Merkur and Spielothek International, oraz Ullrich Künnecke, segment sales-manager (z lewej)

Ilka Ahlers
Więcej Automaty
Rekordowe wpływy z podatków od gier do budżetu państwa
Ministerstwo Finansów opublikowało dane za I kwartał 2025 r., z których wynika, że wpływy z podatku od gier są na rekordowym poziomie - 1,485 miliarda zł.



