MGM pierwszym partnerem nowej ligi futbolu amerykańskiego
Amerykański potentat branży hazardowej i bukmacherskiej związał się z The Alliance of American Football, nowym graczem na sportowym rynku w Stanach Zjednoczonych.
MGM Resorts International zainwestuje w nową profesjonalną ligę futbolu amerykańskiego – The Alliance of American Football. MGM podpisała również umowę, na mocy której przez 3 lata będzie oficjalnym sponsorem ligi.
Alliance jest nowym amerykańskim projektem, tworzonym przez producenta telewizji Charliego Ebersola i Billa Poliana, byłego futbolistę i członka Hall of Fame National Football League (NFL). Polian ma również na koncie pełnienie funkcji menadżera Bufllo Bills i Carolina Panthers.
Rozgrywki będą trwać od lutego do kwietnia, poza tradycyjnym czasem rozgrywania meczów NFL. Mecze będą transmitowane w dedykowanej aplikacji, do której zostanie dodana zabawa w „fantasy”, czyli możliwość tworzenia swojego wirtualnego zespołu. W lidze wystartuje osiem pięćdziesięcioosobowych drużyn rywalizujących w 10 tygodniowym sezonie zasadniczym, po którym nastąpią dwie rundy play-off i wielki finał.
– Jesteśmy podekscytowani współpracą z Alliance w tym bezprecedensowym projekcie, który pozwala nam w pełni angażować i zrewolucjonizować doświadczenia fanów. Z niecierpliwością czekamy na poszerzenie bazy dla naszych naszych klientów o tę ekscytującą nową ligę – powiedział prezes MGM Resorts, Jim Murren.
Natomiast współwłaściciel Alliance, Charlie Ebersol podkreślił, że zależy mu na trzęsieniu ziemi na sportowym rynku w Stanach Zjednoczonych. Nowa liga ma na celu pozyskanie najlepszych w swojej klasie partnerów do stworzenia ligi, która będzie w stanie zmienić sportowy krajobraz Ameryki.
W stanach, w których zakłady bukmacherskie są legalne, będzie istniała możliwość obstawiania meczów w nowych rozgrywkach.
Posłuży do tego kolejna aplikacja mobilna stworzone we współpracy MGM i firmą iGaming.