Migracja wszystkich marek Fortuny na platformę Playtech zakończona
Playtech Plc zakończył główny projekt dla czeskiej grupy hazardowej Fortuna Entertainment, potwierdzając udaną migrację marki PSK Croatia na scentralizowaną platformę bukmachera.
Początek projektu
Grupa technologiczna FTSE podjęła się realizacji projektu w 2017 roku, po przejęciu przez Fortunę Prva Sportska Kladionica (PSK), dzięki której Fortuna stała się największą firmą hazardową w Chorwacji.
W ramach trzyletniego projektu Playtech miał za zadanie połączyć marki Fortuny działające w pięciu krajach Europy Wschodniej w ramach ujednoliconego i skalowalnego rozwiązania dla poszczególnych rynków.
– Sukces naszego strategicznego partnerstwa z Playtech w ciągu ostatnich pięciu lat jest dowodem siły naszej oferty omni-channel w Europie Środkowo-Wschodniej. Nie możemy się doczekać, aby obserwować kolejne efekty naszej współpracy – skomentował Per Widerstrom, dyrektor generalny Fortuna Entertainment Group.
Wiodąca pozycja Fortuny na kilku rynkach
Chwaląc umiejętności technologiczne Playtech, Fortuna zwróciła również uwagę na wielokanałową przepustowość systemów IMS i PAM, która pomogła grupie zdobyć wiodącą pozycję na rynkach Czech, Słowacji, Rumunii, Chorwacji i Polski
Dyrektor operacyjny Playtech, Shimon Akad, powiedział: – Fortuna Entertainment Group jest kluczowym partnerem strategicznym Playtech i nadal jesteśmy pod wrażeniem jej znaczącej trajektorii wzrostu, ponieważ mocno ugruntowała swoją pozycję wiodącego operatora zakładów i gier w Europie Środkowo-Wschodniej.
– Nasze możliwości w zakresie obsługi wielu produktów i kanałów, w połączeniu z partnerstwem na wielu rynkach, dowiodły siły i stabilności platformy IMS firmy Playtech. Tym samym nie możemy się doczekać, aby tworzyć kolejne projekty w oparciu o ten system – zakończył Shimon Akad.