Migracja wszystkich marek Fortuny na platformę Playtech zakończona
Początek projektu
Grupa technologiczna FTSE podjęła się realizacji projektu w 2017 roku, po przejęciu przez Fortunę Prva Sportska Kladionica (PSK), dzięki której Fortuna stała się największą firmą hazardową w Chorwacji.
W ramach trzyletniego projektu Playtech miał za zadanie połączyć marki Fortuny działające w pięciu krajach Europy Wschodniej w ramach ujednoliconego i skalowalnego rozwiązania dla poszczególnych rynków.
– Sukces naszego strategicznego partnerstwa z Playtech w ciągu ostatnich pięciu lat jest dowodem siły naszej oferty omni-channel w Europie Środkowo-Wschodniej. Nie możemy się doczekać, aby obserwować kolejne efekty naszej współpracy – skomentował Per Widerstrom, dyrektor generalny Fortuna Entertainment Group.
Wiodąca pozycja Fortuny na kilku rynkach
Chwaląc umiejętności technologiczne Playtech, Fortuna zwróciła również uwagę na wielokanałową przepustowość systemów IMS i PAM, która pomogła grupie zdobyć wiodącą pozycję na rynkach Czech, Słowacji, Rumunii, Chorwacji i Polski
Dyrektor operacyjny Playtech, Shimon Akad, powiedział: – Fortuna Entertainment Group jest kluczowym partnerem strategicznym Playtech i nadal jesteśmy pod wrażeniem jej znaczącej trajektorii wzrostu, ponieważ mocno ugruntowała swoją pozycję wiodącego operatora zakładów i gier w Europie Środkowo-Wschodniej.
– Nasze możliwości w zakresie obsługi wielu produktów i kanałów, w połączeniu z partnerstwem na wielu rynkach, dowiodły siły i stabilności platformy IMS firmy Playtech. Tym samym nie możemy się doczekać, aby tworzyć kolejne projekty w oparciu o ten system – zakończył Shimon Akad.