04.10.2006 00:00

Misja w głąb Skrót prezentacji – Karen Cooke, Kierownik Wystawienniczy, Clarion ATE

Jak stworzenie Poziomu 1 zmieni oblicze wystawy ATEI w Londynie.

Udostępnij

Wizja stworzenia Poziomu 1 wystawy ATEI powstała kilka lat temu. Zajęliśmy się kilkoma najbardziej pilnymi zagadnieniami. W jaki sposób dać wyrazistą tożsamość Poziomowi 1 ?
W jaki sposób spowodować przepływ zwiedzających z parteru na Poziom 1?
W jaki sposób wzmocnić wsparcie w godzinach szczytu i unikać awarii przy zwiększającej się ilości odwiedzających?

Aby rozwiązać te strategiczne cele przeznaczyliśmy na ich realizację dodatkowe 400.000 funtów z budżetu.

Reakcje, które otrzymaliśmy po zaprezentowaniu wystawcom nowych możliwości wskazują, że prawie każdy z nich planuje bardziej kreatywną i pełniejszą obecność na ATEI 2007 w porównaniu z poprzednimi wystawami, co szczególnie dobrze wróży ponad 20 tys. odwiedzających wystawę.

Brytyjskie stowarzyszenie operatorów BACTA wpsparło nasz pomysł i postanowiło mocniej zaznaczyć swoja obecność na ATEI właśnie na poziomie 1.

Zamówiliśmy też zewnętrzny audyt , mający na celu uwypuklenie kluczowych czynników, które mogłyby nam pomóc w powiększeniu atrakcyjności wizualnej wystawy, a także pomóc w zarządzaniu przepływem ludzi na wystawie.

Chris Boon, który został Dyrektorem Kreatywnym (Creative Director), będzie odpowiedzialny za stworzenie nowego, spektakularnego zaplecza restauracyjno – barowego, miejsc wystawienniczych oraz stref dla spotkań biznesowych na terenie całego London Show.

Jeśli chodzi o przepływ ludzi, stworzyliśmy proces rejestracji biletów kodowanych kolorami. Odwiedzający, którzy zarejestrują się przez Internet będą zapytani o główne powody odwiedzin na wystawie – czy chodzi o produkty hazardowe czy też nie hazardowe – i otrzymają bilety kodowane kolorem, które będą prowadzić ich w pierwszym rzędzie do wybranej części wystawy. Wszyscy odwiedzający London Show będą jednak mieli wolny dostęp do ATEI (Poziomu 1 i parter), ICE oraz ICEi.

20 procent odwiedzających, którzy zarejestrują się przez Internet będzie wchodzić przez nowy „Arrivals Lounge” („Hall Wejściowy”) na Poziomie 1, który będzie także służył jako poczekalnia dla odwiedzających, którzy przybyli przed otwarciem wystawy.

Jeśli chodzi o nasilenia szczytowe i awarie, zaprosiliśmy do współpracy wiodącą firmę logistyki w przemyśle wystawienniczym – Exhibition Traffic Management Services.

Szczegóły nowych planów powierzchni wystawienniczych, logistyki i dodatkowych udogodnień będą przekazywane naszym klientom przez międzynarodowe media b2b, drukowaną i elektroniczną korespondencję oraz poprzez naszą stronę internetową www.atei-exhibition.com.

Udostępnij
Karen Cooke

Karen Cooke