03.12.2008 00:00

Mobilny zakład fotograficzny

Na targach IAAPA Fantasy Entertainment, amerykański operator samoobsługowych punków fotograficznych zaprezentował swój najnowszy produkt – Trio.

Udostępnij

 

 

Na targach IAAPA Fantasy Entertainment, amerykański operator samoobsługowych punków fotograficznych zaprezentował swój najnowszy produkt – Trio.

Produkt ten jest częścią pełnej gamy urządzeń zaprojektowanej specjalnie dla operatorów kiosków fotograficznych. Wypożyczający go klienci otrzymują trzy urządzenia w jednym, otrzymując trzy różne rodzaje zdjęć: zwykłe, trójwymiarowe i artystyczne.

Według wiceprezesa do spraw sprzedaży i głównego menedżera firmy Steve White’a, każde zdjęcie może zostać z łatwością wzbogacone o różnorodne elementy graficzne z wykorzystaniem udostępnianego przez firmę poprzez internet oprogramowania.

„Kiosk fotograficzny Trio otwiera przed operatorami nowe możliwości, ponieważ teraz mogą oni z łatwością i po przystępnej cenie wymienić zewnętrzne powierzchnie. Urządzenie to pozwala uchwycić i graficznie opracować zapis wyjątkowych chwil.”

„Trio umożliwia użytkownikom korzystanie ze standardowej usługi, pozwalając operatorom na uzyskiwanie dodatkowych dochodów w przypadku udostępniania klientom usług bardziej zaawansowanych. To rzadki przypadek na rynku.” – dodała wiceprezes Fantasy Entertainment do spraw rozwoju, Casey Cammann.

Co więcej, według niej produktem powinni się także zainteresować klienci korporacyjni i specjaliści zajmujący się marketingiem.

„Popularność samoobsługowych kiosków fotograficznych przyciąga klientów i sprawia, że mogą się one stać idealnym komponentem zintegrowanej kampanii reklamowej.”- kontynuowała Casey Cammann.

„Dodanie dużego logo producenta lub produktu w wystroju zewnętrznym kiosku i wysoka jakość wykonywanych zdjęć powodują, że kioski te mogą stać się prawdziwymi maszynami promocyjno-marketingowymi.”.

Nowy produkt Fantasy Entertainment ma jeszcze dwie, istotne cechy:
dzięki modularnej budowie i możliwości składania poszczególnych elementów, Trio jest produktem w pełni mobilnym. Dzięki temu znacznie obniżono koszty jego użytkowania.

korzystający z niego klient może stworzyć krótki film wideo na podstawie zdjęć z sesji fotograficznej i wyświetlić go na zewnętrznym panelu LCD.

Fantasy Entertainment jest operatorem 3 000 kiosków fotograficznych w USA. Zaopatruje też 30 krajów na całym świecie w tego typu urządzenia.

Udostępnij
AB

AB