Amerykański klub piłkarski z siedzibą w Nowym Jork, który od czterech lat gra w Major League Soccer zawarł umowę dotyczącą programu lojalnościowego "Momentum", oferowanego przez ośrodek Mohegan Sun w Connecticut.
– Mohegan Sun jest podekscytowany powitaniem w swoje rodzinie, New York City Football Club. Naszym głównym celem jest to, by nasi klienci otrzymali niepowtarzalną ofertę. Dzięki umowie z klubem z Nowego Yorku tak właśnie będzię. Jestem podekscytowany tym projektem, ponieważ nie wyobrażam, by mógł zakończyć się fiaskiem – powiedział prezydent i dyrektor generalny Mohegan Sun, Ray Pineault.
Porozumienie tak znanego klubu piłkarskiego w USA i firmy hazardowej jest potwierdzeniem tego, co powiedział niedawno komisarzem MLS, Donem Garberem: – Liga jest już gotowa na to, by podpisać umowę z firmą bukmacherską, która zostanie głównym sponsorem rozgrywek.
Cóż, wszystko wskazuje więc na to, że MLS podąży za innymi znanymi ligami w Ameryce (NFL, NHL, MLB), które podpisują liczne umowy z firmami oferującymi zakłady sportowe i nie tylko.
BB
Więcej Ogolna
LOTTO nowym partnerem tytularnym. Natychmiastowe zmiany w klubie z Puław
Synergia biznesu i sportu to kluczowy element strategii wizerunkowej wielu krajowych marek, a współpraca Totalizatora Sportowego z klubem piłki ręcznej z Puław jest tego najnowszym dowodem. Właściciel marki LOTTO podpisał umowę partnerską, która obowiązywać będzie do końca sezonu 2025/26, wprowadzając istotne zmiany w identyfikacji wizualnej drużyny występującej w Superlidze.