Moskwa, Warszawa i Praga – Merkur Gaming na czele peletonu!
Zacznijmy od Moskwy. Merkur Gaming po raz kolejny zaprezentował tam swój pomysł "One stop shopping" - "Wstąp i kup".
Zacznijmy od Moskwy. Merkur Gaming po raz kolejny zaprezentował tam swój pomysł „One stop shopping” – „Wstąp i kup”. Niemiecka firma wystawiała się w „krainie białych niedźwiedzi”, które wyjątkowo nie lubią polskiego mięsa, na targach EELEX, odbywających się w dniach 27 – 29 września.
„W stolicy Rosji ponownie udało nam się przekonać o jakości produktów z naszego obszernej oferty zawierającego od gier wideo arcade do touchscreen’ów i zabawek dla najmłodszych.” – powiedział Axel F. Pawlas z zarządu Merkur Gaming.
Tym razem najwięcej uwagi poświęcono wielopoziomowemu Jackpot’owi „Russian Star” i nowym AoNW z monitorami, które przyciągały zwiedzających różnorodnymi opcjami. Z największym zainteresowaniem spotkały się „Night Fever” i „Siberian Treasure”, które zostały przygotowane specjalnie na ten rynek. Night Fiver może pochwalić się wieloma grami bonusowymi jak m.in „Cocktail Bar Bonus” i „Roulette Bonus”. Gracze podziwiali również świetną animację w prezentowanych grach.
Merkur Gaming „odrobiło lekcje” także w czeskiej w Pradze, na wystawie Forbes w dniach 18-19 listopada i przedstawiło nowe gry AoNW z wyświetlaczami wideo, „Cash Fruits” i „Triple Chance” oraz multigamera „Gold Collection” na stoisku swojego nowego czeskiego partnera – Synotu.
Dodatkowo, wspomniane trzy maszynki sprawdziły się już na lokacjach w Czechach. David Mixa z Synot’u stwierdził: „Gry AoNW oparte na wideo spełniają wszystkie obecne potrzeby rynku. Potwierdzili to klienci podczas targów.”
Pavel Michalcio, CSO Synot, komplementował również znakomitą i profesjonalną współpracę z Gauselmann Group: „Nasze wspólne projekty są już w toku, więc jesteśmy przygotowani na przyszłość, a nasi klienci mogą z optymizmem patrzeć w 2007 rok.”
Merkur Gaming zaprezentowało wybrane pozycje ze swojej oferty Made By Gauselmann również w Warszawie na Surexpo w dniach 19-21 października.
Nowy ekran dotykowy Trendy – No Limit otrzymał tam nagrodę, za najbardziej innowacyjny produkt targów w Polsce.
Gra video „Royal Castle” i multigame Casino Poker zostały specjalnie przygotowane na rynek polski i cieszyły się sporym zainteresowaniem zwiedzających. Ofertę skierowaną do polskich operatorów zamykał bębnowy AoNW Hot Cash.
Jedną z atrakcji obecnych na wszystkich trzech pokazach była maszyna Merkur Trendy, automat dotykowy zawierający prawie 70 gier karcianych, quizów, puzzli i zabaw zręcznościowych. To wyrafinowane urządzenie zaprezentowano w obudowie stojącej i stolikowej czyli tzw. Trendy TT, nie mylić z Audi TT.
Merkur Gaming prezentował też Air Hockey’a Typhoon, klasyczną grę, która odniosła ogromny sukces na wszystkich trzech pokazach. „Typhoon zachwyca swoim futurystycznym wyglądem. Ultrafioletowe światło i fluorescencyjny krążek są prawdziwą atrakcją i przyciągają wzrok w każdym miejscu.” – powiedział Gert Telkämper menedżer produktu Air Hockey.
Na zdjęciu: Stoisko Merkur Gaming w Warszawie
Ilka Ahlers
Więcej Automaty
Drugie kasyno online coraz bliżej? Po słowach ministra pojawiają się kolejne potwierdzenia
Minister Aktywów Państwowych Wojciech Bałczun oficjalnie przyznał, że Totalizator Sportowy rozważa uruchomienie nowych kasyn internetowych pod innymi markami. To pierwsze potwierdzenie na tak wysokim szczeblu, że Total Casino nie musi pozostać jedyną państwową marką w segmencie legalnego hazardu online.