Moskwa, Warszawa i Praga – Merkur Gaming na czele peletonu!
Zacznijmy od Moskwy. Merkur Gaming po raz kolejny zaprezentował tam swój pomysł "One stop shopping" - "Wstąp i kup".
Zacznijmy od Moskwy. Merkur Gaming po raz kolejny zaprezentował tam swój pomysł „One stop shopping” – „Wstąp i kup”. Niemiecka firma wystawiała się w „krainie białych niedźwiedzi”, które wyjątkowo nie lubią polskiego mięsa, na targach EELEX, odbywających się w dniach 27 – 29 września.
„W stolicy Rosji ponownie udało nam się przekonać o jakości produktów z naszego obszernej oferty zawierającego od gier wideo arcade do touchscreen’ów i zabawek dla najmłodszych.” – powiedział Axel F. Pawlas z zarządu Merkur Gaming.
Tym razem najwięcej uwagi poświęcono wielopoziomowemu Jackpot’owi „Russian Star” i nowym AoNW z monitorami, które przyciągały zwiedzających różnorodnymi opcjami. Z największym zainteresowaniem spotkały się „Night Fever” i „Siberian Treasure”, które zostały przygotowane specjalnie na ten rynek. Night Fiver może pochwalić się wieloma grami bonusowymi jak m.in „Cocktail Bar Bonus” i „Roulette Bonus”. Gracze podziwiali również świetną animację w prezentowanych grach.
Merkur Gaming „odrobiło lekcje” także w czeskiej w Pradze, na wystawie Forbes w dniach 18-19 listopada i przedstawiło nowe gry AoNW z wyświetlaczami wideo, „Cash Fruits” i „Triple Chance” oraz multigamera „Gold Collection” na stoisku swojego nowego czeskiego partnera – Synotu.
Dodatkowo, wspomniane trzy maszynki sprawdziły się już na lokacjach w Czechach. David Mixa z Synot’u stwierdził: „Gry AoNW oparte na wideo spełniają wszystkie obecne potrzeby rynku. Potwierdzili to klienci podczas targów.”
Pavel Michalcio, CSO Synot, komplementował również znakomitą i profesjonalną współpracę z Gauselmann Group: „Nasze wspólne projekty są już w toku, więc jesteśmy przygotowani na przyszłość, a nasi klienci mogą z optymizmem patrzeć w 2007 rok.”
Merkur Gaming zaprezentowało wybrane pozycje ze swojej oferty Made By Gauselmann również w Warszawie na Surexpo w dniach 19-21 października.
Nowy ekran dotykowy Trendy – No Limit otrzymał tam nagrodę, za najbardziej innowacyjny produkt targów w Polsce.
Gra video „Royal Castle” i multigame Casino Poker zostały specjalnie przygotowane na rynek polski i cieszyły się sporym zainteresowaniem zwiedzających. Ofertę skierowaną do polskich operatorów zamykał bębnowy AoNW Hot Cash.
Jedną z atrakcji obecnych na wszystkich trzech pokazach była maszyna Merkur Trendy, automat dotykowy zawierający prawie 70 gier karcianych, quizów, puzzli i zabaw zręcznościowych. To wyrafinowane urządzenie zaprezentowano w obudowie stojącej i stolikowej czyli tzw. Trendy TT, nie mylić z Audi TT.
Merkur Gaming prezentował też Air Hockey’a Typhoon, klasyczną grę, która odniosła ogromny sukces na wszystkich trzech pokazach. „Typhoon zachwyca swoim futurystycznym wyglądem. Ultrafioletowe światło i fluorescencyjny krążek są prawdziwą atrakcją i przyciągają wzrok w każdym miejscu.” – powiedział Gert Telkämper menedżer produktu Air Hockey.
Na zdjęciu: Stoisko Merkur Gaming w Warszawie