Możesz grać tak jak lubisz. Betcris debiutuje w TV
Rok 2022 przebiega w Betcris pod znakiem debiutów. Naturalną koleją rzeczy następnym okazał się debiut telewizyjny. Wraz z początkiem kwietnia bukmacher rusza z ogólnopolską serią spotów TV, pozycjonując się przy transmisjach najważniejszych wydarzeń sportowych z claimem swojej kampanii – Możesz grać tak jak lubisz.
Koncept kreatywny kampanii ma wnieść nieco świeżości na polskim rynku reklamy i informacji o sponsorowaniu zakładów wzajemnych. Pokazuje, zgodnie z filozofią marki, że sport i szeroko rozumiana gra w życiu codziennym to pole do zabawy i pomysłowości.
– Kampania Graj tak jak lubisz to cztery odsłony piętnastosekundowych spotów-skeczów połączonych ze sobą spoiwem w postaci głównego bohatera w typie łobuza łamiącego zasady gry. Ich przekaz jest prosty: można odejść od utartych schematów, by działać na własnych zasadach, nieszablonowo, sprytnie, z przymrużeniem oka – komentuje Urszula Wasilewska, marketing manager Betcris Polska.
Oprócz działań w głównych kanałach telewizyjnych informacyjnych i sportowych, marka planuje także przedłużenie kampanii w digitalu.
– Nieco ponad pół roku po debiucie na polskim rynku ruszamy z kluczową z naszego punktu widzenia ogólnopolską emisją spotów wideo Betcris w telewizji i internecie. Sukcesywnie krok po kroku zdobywamy kolejne kamienie milowe, począwszy od nawiązania pierwszych strategicznych współprac sponsoringowych z Łomżą VIVE Kielce i Asseco Resovią Rzeszów, po realizację kolejnych działań marketingowych nastawionych na budowanie rozpoznawalności naszego międzynarodowego brandu w Polsce oraz pozycjonowanie się w świadomości graczy. Wszystko to idzie oczywiście w parze
z nieustannym rozwojem produktu i oferty dla nowych i aktualnych klientów – tłumaczy Łukasz Kieza, dyrektor marketingu Betcris Polska.
Trwająca kampania Możesz grać tak jak lubisz stanowi rozszerzenie interpretacji głównego claimu marki w Polsce: Betcris – Twoje Miejsce do Gry. Za produkcję i realizację spotów odpowiadała agencja Flashback Video.
Linki do spotów wideo:
- Wersja pianino:
- Wersja szachy: