Bukmacherka 20 kwietnia 2024

Możliwy rekord w frekwencji w Chorzowie. Betclic zwolnił 1000 miejsc!

autor: redakcja
Ruch Chorzów z radością informuje, że historyczny rekord frekwencji w polskiej piłce klubowej w XXI wieku jest możliwy dzięki uprzejmości Sponsora Strategicznego klubu, marce Betclic oraz telewizji Canal+. Klub dziękuje również stowarzyszeniu kibiców Wielki Ruch, Niebieskim Fanklubom: Fan Club iReland, Blue England, Fan Club Deutschland.

Już w sobotę o godz. 17:30 Niebiescy w meczu przyjaźni podejmą na Stadionie Śląskim Widzew Łódź, a trybuny „Kotła Czarownic” najprawdopodobniej zapełnią się do ostatniego miejsca (50 167). Nie byłoby to możliwe, gdyby nie ważna decyzja Sponsora Strategicznego Ruchu Chorzów – marki Betclic, Canal+, stowarzyszenia kibiców Wielki Ruch oraz Niebieskich Fanklubów o rezygnacji z istotnego świadczenia reklamowego.

41 567 widzów – tyle wynosi frekwencyjny rekord Ekstraklasy w XXI wieku. Patrząc na tempo sprzedaży biletów, wynik ten został pobity przez kibiców Ruchu i Widzewa parę dni temu – już w środę klub wydał ponad 42 000 wejściówek na sobotni meczu przyjaźni na Stadionie Śląskim.

48 563 – to z kolei rekord uwzględniający wszystkie rozgrywki klubowe w Polsce, który został ustanowiony podczas finału Pucharu Polski w 2016 roku. Rekord ten wydawał się być nie do pobicia, ale fani Ruchu i Widzewa wzięli sprawy w swoje ręce. W piątek liczba wydanych biletów na sobotni mecz w Chorzowie wynosiła już 47 000 wejściówek (stan na godz. 11:00) i stale rosła.

Wielce prawdopodobne jest zapełnienie obiektu co do ostatniego miejsca i pobicie historycznego rekordu. Nie byłoby to jednak możliwe, gdyby nie decyzja Sponsora Strategicznego Ruchu Chorzów, marki Betclic oraz Canal+, a także stowarzyszenia kibiców Wielki Ruch i Niebieskich Fanklubów. Decyzją klubowych partnerów, sektorówki reklamowe z logotypami zajmujące zwykle sektory na Stadionie Śląskim nie zostaną tym razem rozwieszone, dzięki czemu na obiekcie zwolnionych zostanie kilka tysięcy miejsc, w tym 1038 „krzesełek” dzięki marce Betclic.

Ekspozycja reklamy tego typu podczas meczów PKO BP Ekstraklasy jest bardzo ważnym i kosztownym świadczeniem dla firm sponsorujących kluby. Szczególnie dotyczy to spotkania, które na żywo obejrzy kilkadziesiąt tysięcy kibiców, a wielokrotnie więcej śledzić będzie w telewizji. Bardzo dziękujemy markom Betclic i Canal+, stowarzyszeniu Wielki Ruch oraz wszystkim Niebieskim Fanklubom za ten gest, jesteśmy niezwykle dumni, że mamy możliwość współpracy z partnerami wyznającymi podobne do nas wartości i traktującymi Ruch Chorzów jako coś więcej, niż okno wystawowe na kibiców piłkarskich w Polsce – powiedział Seweryn Siemianowski, prezes Ruchu Chorzów.

fot. Betclic

Dodaj komentarz