Możliwy rekord w frekwencji w Chorzowie. Betclic zwolnił 1000 miejsc!
Ruch Chorzów z radością informuje, że historyczny rekord frekwencji w polskiej piłce klubowej w XXI wieku jest możliwy dzięki uprzejmości Sponsora Strategicznego klubu, marce Betclic oraz telewizji Canal+. Klub dziękuje również stowarzyszeniu kibiców Wielki Ruch, Niebieskim Fanklubom: Fan Club iReland, Blue England, Fan Club Deutschland.

Już w sobotę o godz. 17:30 Niebiescy w meczu przyjaźni podejmą na Stadionie Śląskim Widzew Łódź, a trybuny „Kotła Czarownic” najprawdopodobniej zapełnią się do ostatniego miejsca (50 167). Nie byłoby to możliwe, gdyby nie ważna decyzja Sponsora Strategicznego Ruchu Chorzów – marki Betclic, Canal+, stowarzyszenia kibiców Wielki Ruch oraz Niebieskich Fanklubów o rezygnacji z istotnego świadczenia reklamowego.
41 567 widzów – tyle wynosi frekwencyjny rekord Ekstraklasy w XXI wieku. Patrząc na tempo sprzedaży biletów, wynik ten został pobity przez kibiców Ruchu i Widzewa parę dni temu – już w środę klub wydał ponad 42 000 wejściówek na sobotni meczu przyjaźni na Stadionie Śląskim.
48 563 – to z kolei rekord uwzględniający wszystkie rozgrywki klubowe w Polsce, który został ustanowiony podczas finału Pucharu Polski w 2016 roku. Rekord ten wydawał się być nie do pobicia, ale fani Ruchu i Widzewa wzięli sprawy w swoje ręce. W piątek liczba wydanych biletów na sobotni mecz w Chorzowie wynosiła już 47 000 wejściówek (stan na godz. 11:00) i stale rosła.
Wielce prawdopodobne jest zapełnienie obiektu co do ostatniego miejsca i pobicie historycznego rekordu. Nie byłoby to jednak możliwe, gdyby nie decyzja Sponsora Strategicznego Ruchu Chorzów, marki Betclic oraz Canal+, a także stowarzyszenia kibiców Wielki Ruch i Niebieskich Fanklubów. Decyzją klubowych partnerów, sektorówki reklamowe z logotypami zajmujące zwykle sektory na Stadionie Śląskim nie zostaną tym razem rozwieszone, dzięki czemu na obiekcie zwolnionych zostanie kilka tysięcy miejsc, w tym 1038 „krzesełek” dzięki marce Betclic.
– Ekspozycja reklamy tego typu podczas meczów PKO BP Ekstraklasy jest bardzo ważnym i kosztownym świadczeniem dla firm sponsorujących kluby. Szczególnie dotyczy to spotkania, które na żywo obejrzy kilkadziesiąt tysięcy kibiców, a wielokrotnie więcej śledzić będzie w telewizji. Bardzo dziękujemy markom Betclic i Canal+, stowarzyszeniu Wielki Ruch oraz wszystkim Niebieskim Fanklubom za ten gest, jesteśmy niezwykle dumni, że mamy możliwość współpracy z partnerami wyznającymi podobne do nas wartości i traktującymi Ruch Chorzów jako coś więcej, niż okno wystawowe na kibiców piłkarskich w Polsce – powiedział Seweryn Siemianowski, prezes Ruchu Chorzów.
fot. Betclic

redakcja
Więcej Bukmacherka
Łzy, które stopiły serca fanów. GKS Katowice wyróżnił kibica, który podbił internet
Kiedy Pan Arkadiusz stanął przed kamerą Superbet, żeby opowiedzieć o swoich emocjach związanych z pożegnaniem stadionu przy Bukowej i ostatnim meczem GieKSy przed przeprowadzką na Nową Bukową, nie spodziewał się, że jego szczere wzruszenie zrobi z niego… gwiazdę internetu. Łzy fana z Katowic podbiły serca kibiców w całym kraju, a…



