Mr Green zadowolony z nowego narzędzia GiG
Jesper Kärrbrink, prezes Mr Green, przyznał, że ma duże oczekiwania względem GiG Comply.
Gaming Innovation Group (GiG) wystartowało z narzędziem marketingowym B2B. GiG Comply ma zaspokoić potrzeby operatorów w celu dalszego wzmacniania kontroli nad reklamą od osób trzecich i ochroną marki.
Usługa pomaga chronić firmy przed promocją na stronach, które nie są bezpieczne dla marki. Chroni również przed wprowadzającą w błąd reklamą i pomaga im przestrzegać złożonych standardów reklamowych na regulowanych rynkach, gdzie działają dani operatorzy.
Usługa umożliwi operatorom elastyczność. Będą mogli konfigurować własne kryteria i parametry na listach kontrolnych.
– Zawsze szukamy sposobów na ulepszenie naszego myślenia o Mr Green. Korzystając z tej technologii, możemy zapewnić, że ruch przychodzący do naszej marki odbywa się w sposób zgodny – stwierdził Kärrbrink.
PK
Więcej Bukmacherka
Olgierd Cieślik w zarządzie STS. Wzmocnienie operacyjne
Istotne zmiany na początku grudnia w strukturach zarządczych STS. Do zespołu dołączył menedżer z wieloletnim stażem w sektorze rozrywki, obejmując nadzór nad kluczowymi procesami biznesowymi. Decyzja ta wpisuje się w szerszą strategię integracji oraz optymalizacji działań w ramach międzynarodowej grupy Entain CEE.