Bukmacherka 4 września 2018

Mr Green zadowolony z nowego narzędzia GiG

autor: PK
Jesper Kärrbrink, prezes Mr Green, przyznał, że ma duże oczekiwania względem GiG Comply.

Gaming Innovation Group (GiG) wystartowało z narzędziem marketingowym B2B. GiG Comply ma zaspokoić potrzeby operatorów w celu dalszego wzmacniania kontroli nad reklamą od osób trzecich i ochroną marki.

Usługa pomaga chronić firmy przed promocją na stronach, które nie są bezpieczne dla marki. Chroni również przed wprowadzającą w błąd reklamą  i pomaga im przestrzegać złożonych standardów reklamowych na regulowanych rynkach, gdzie działają dani operatorzy.

Usługa umożliwi operatorom elastyczność. Będą mogli konfigurować własne kryteria i parametry na listach kontrolnych. 

– Zawsze szukamy sposobów na ulepszenie naszego myślenia o Mr Green. Korzystając z tej technologii, możemy zapewnić, że ruch przychodzący do naszej marki odbywa się w sposób zgodny – stwierdził Kärrbrink.

Dodaj komentarz