Trzeba oddać "IWG", że produkuje gry dla czołowych graczy na rynku: "bet365", "William Hill", "888", GVC", a teraz także "Mr Green", który w styczniu tego roku został przejęty przez William Hill PLC.
– Współpraca z "Mr Greenem" jest dla nas ważnym krokiem, który zwiększy nasze zasięgi. Bardzo się cieszymy z tej współpracy, ponieważ jest ona dowodem na to, że popyt na nasze gry jest bardzo duży. Czekamy z niecierpliwością aż w przyszłości dostarczymy im jeszcze większą liczbę naszych produktów – powiedział dyrektor ds. Handlowych w "IWG", Leon Thomas.
Bez wątpienia Thomas ma rację odnośnie do zwiększenia zasięgów, ponieważ "Mr Green" jest licencjowany w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Danii, na Malcie, we Włoszech, a także posiada licencję na zakłady sportowe w Irlandii. A to nie wszystko, gdyż badania rynkowe wykazują, iż ten operator jest piątą najbardziej znaną marką hazardową w Szwecji.
BB
Więcej Ogolna
LOTTO nowym partnerem tytularnym. Natychmiastowe zmiany w klubie z Puław
Synergia biznesu i sportu to kluczowy element strategii wizerunkowej wielu krajowych marek, a współpraca Totalizatora Sportowego z klubem piłki ręcznej z Puław jest tego najnowszym dowodem. Właściciel marki LOTTO podpisał umowę partnerską, która obowiązywać będzie do końca sezonu 2025/26, wprowadzając istotne zmiany w identyfikacji wizualnej drużyny występującej w Superlidze.