Multilotek na autobusach i tramwajach
wirtualnemedia.pl W lipcu pod hasłem "Marzenie" ruszyła miesięczna kampania Transit Advertising dla gry liczbowej Multi Lotek. W siedemnastu miastach jeździ ponad sto autobusów i kilkanaście tramwajów opakowanych reklamą promująca grę.
W lipcu pod hasłem „Marzenie” ruszyła miesięczna kampania Transit Advertising realizowana przez CAM Media dla gry liczbowej Multi Lotek.W siedemnastu miastach jeździ ponad sto autobusów i kilkanaście tramwajów opakowanych reklamą promująca grę.
Inne działania poza outdoorem dla Multilotka to: emisja spotu telewizyjnego w TV Polsat i gra internetowa uruchomiona na witrynie internetowej lotto.pl
Celem całej kampanii jest budowa wizerunku Multi Lotka jako gry stwarzającej możliwość codziennej wygranej, dającej możliwość spełnienia marzeń i radość z gry.
Pomysł kreacji składa się z zestawienia intensywnego żółtego koloru, zadowolonego człowieka spełniającego swoje pragnienia oraz hasła „codziennie wygraj marzenie”. Wszystkie zastosowane elementy przyciągają uwagę i umożliwiają odbiór krótkiego i łatwego do zapamiętania przekazu reklamowego.
Firma CAM Media odpowiedzialna była za produkcję, adaptację projektu reklamy i jej ekspozycję na autobusach i tramwajach. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był Totalizator Sportowy a agencja Scholz and Friends przygotowała kreację.
