06.02.2013 00:00

Myśleć inaczej – iLekcje Steva Jobsa

Zdrowie szaleńców, odmieńców, buntowników, wichrzycieli, bo to oni zmieniają świat... Bo ludzie na tyle szaleni, aby myśleć, że mogą zmienić świat, faktycznie go zmieniają.

Udostępnij
Myśleć inaczej – iLekcje Steva Jobsa

Te fragmenty z reklamy firmy „Apple” w kampanii „Think different” z 1997 roku są próbą wprowadzenia czytelnika w świat ludzi poszukujących oryginalnych rozwiązań. W branży parków rozrywki, prawdziwa rewolucja zaczęła się od „imagineerów”, czyli ludzi, którzy szukają nowych rozwiązań. To Walt Disney w latach 50. stworzył ekipę pierwszych „imagineerów”. Kim oni są najlepiej opisuje dowcip-pytanie: ilu imagineerów jest potrzebnych aby wykręcić żarówkę? Prawidłowa odpowiedź – czy to musi być żarówka?

Udostępnij
Marek Pisarski

Marek Pisarski