Namco na IAAPA 2012
NAMCO Ameryka chwali się na portalu coinoptoday największymi sukcesami na IAAPA od ładnych paru lat. Spółka informuje, że sprzedaż gier podczas pokazu przekroczyła wszelkie oczekiwania.
NAMCO Ameryka chwali się na portalu coinoptoday największymi sukcesami na IAAPA od ładnych paru lat. Spółka informuje, że sprzedaż gier podczas pokazu przekroczyła wszelkie oczekiwania. Na mającym 2.700 stóp kwadratowych stoisku w Orlando promowano ponad 40 gier. Opreatorzy mogli wypróbować 8 zupełnie nowych gier, a także wersje produkcyjne niektórych automatów, które zadebiutowały na wcześniejszych pokazach. "Kiedy masz wielki asortyment produktów, entuzjastyczny personel i klientów poszukujących nowych gier lub atrakcji, by zmodernizować swoje lokalizacje, to jest to recepta na świetny show", skomentował West Regional Sales Representative, Erik Gilly.
NAMCO urządziło w tym roku tzw. one-stop shop pełen produktów, począwszy automatów redemption do gier arcade wideo do pełnowartościowych atrakcji parków rozrywki. Na IAAPA pokazano po raz pierwszy automaty z serii "Baw się i wygrywaj", które są czymś więcej niż tylko wypluwaczami biletów. Nowa seria obejmuje Pac-Man Bowling Ghost, Pac-Man Basket, Ball Spectacular, Goal Line Rush, Triple Turn and Pac-Man Smash. Drop the Hook dołączyło do takich bestsellerów Namco jak BarBerCut Lite, czy Dunk Tank Prize.
Dwie gry zdecydowanie wyrózniały się wśród innych propozycji, były to Pac-Man Smash 4D Dark Escape. Pac-Man Smash to zupełnie nowy styl air hockey'a, definiujący na nowo tę tradycyjną grę. Jeden z klientów stoiska wykrzyknął nawet: "Nigdy w życiu nie zatrzymałem się przy cymbergaju." Dzięki innowacyjnej opcji multi-krążek, wielu widzów show nie mogła się oprzeć, by nie spróbować gry na airhockeyu firmowanym przez Pac Mana. Dark Escape 4D z kolei zdobył na IAAPA 2012 nagrodę Brass Ring dla najlepszego nowego produktu. Namco to w dalszym ciagu jedna z najbardziej innowacyjnych firm w branży i Dark Escape 4D pokazuje, jak daleko jest w przedzie. "To gra budzi takie emocje, że gracze beda stali do niej w kolejce w każdej lokacji, bo nie znudzi się im przez wiele kolejnych tygodni", powiedział Steve Ignarski, North East Regional Sales Representative.