28.08.2018 00:00

New Balance partnerem serii gier F1

Popularna marka odzieżowa związała się z organizatorem e-sportowych wyścigów.

Udostępnij
New Balance partnerem serii gier F1

W efekcie umowy, New Balance będzie widoczny podczas mistrzostw F1 Pro Series Championship. Natomiast zawodnicy reprezentujący oficjalne zespoły, będą podczas turniejów nosić skarpetki oraz obuwie amerykańskiego producenta odzieży.

Zawody będą składać się z trzech transmitowanych na żywo wydarzeń, które będą zawierać wiele różnorakich wyścigów. Cały cykl odbędzie się w październiku i listopadzie, w Londynie. Pula nagród wyniesie 200 tysięcy dolarów. 
Wirtualne wyścigi nie cieszą się jeszcze taką popularnością jak te prawdziwe, ale powoli budują swoją bazę odbiorców. Niedawny draft, w którym zespoły F1 wybierały swoich graczy, przyciągnął przed monitory spore grono widzów.

– New Balance to światowi liderzy w dziedzinie technologii obuwia i marki lifestyle, która wykracza poza tradycyjny sport. Cieszymy się, że możemy zaprezentować ich jako Partnera Prezentującego dla naszej inauguracyjnej serii F1 Esports: podzielamy tę samą pasję do szybkości i konkurencji oraz chęć dotarcia do nowej publiczności. – powiedział Chris Travers, dyrektor działu kontaktów międzynarodowych w F1, które stale powiększa sieć sponsorów i partnerów. E-sportowym wyścigom patronuje DHL, Codemaster, oraz Gfinity.

Światowe marki coraz poważniej podchodzą do rozgrywek e-sportowych. Powodem mogą być konkretne kwoty jakie generują widzowie oraz liczba fanów oglądających rozgrywki. Śmiało można założyć, że w przyszłości liczba fanów oglądających popisy Kimiego Raikkonena, czy Fernanda Alonso, będzie porównywalna z widzami, którzy będa podziwiać kierowców w symulatorach. Wyczuwają to również stajnie wyścigowe, które tworzą swoje zespoły e-sportowe. W F1 Pro Series zrzeszone są m. in. zespoły:  Alfa Romeo Sauber F1 eSports Team, Red Bull Racing esports Team, czy Mercedes AMG Petronas Motosport. 
 

Udostępnij
JD

JD