Niemiecka publiczność uświadomiona, co to zakłady online
W Niemczech ruszyła kampania medialna, mająca uświadomić społeczeństwo czym jest hazard online.
W Niemczech ruszyła kampania medialna, mająca uświadomić społeczeństwo czym jest hazard online.
Celem kampanii jest zwiększenie poziomu świadomości wśród Niemców oraz niemieckich polityków na temat zakładów wzajemnych zawieranych online. Kampania wyprzedza konferencję włodarzy 16 niemieckich landów, które odbędzie się 3 grudnia, gdzie między innymi poruszona zostanie kwestia legalizacji hazardu.
W kampanii zostaną użyte różne środki przekazu. Hasła typu „kein Monopol” (koniec monopolowi) czy „freies wetten” (wolność zakładom wzajemnych) będzie można zobaczyć między innymi na boiskach piłkarskich podczas imprez.
Manfred Bodner, dyrektor naczelny firmy Bwin powiedział, że: „to często występująca inicjatywa inspirowana przez tych, którzy zostali dotknięci skutkami działań politycznych”.
Bodner dodał, że podobne kampanie zostaną przeprowadzone w krajach Unii przez Europejskie Stowarzyszenie Zakładów Wzajemnych (European Betting Associacion), europejskigo przedstawiciela branży.
W 2006 roku wydarzenia sprzysięgły się przeciwko prywatnym operatorom w Niemczech, gdzie Bwin ucierpiało najbardziej, na tym, że zabrania się operować na niemieckiej ziemi.