Nieprawdziwe informacje o grze z Zenkiem produkcji Promatic Group
29 stycznia 2020 polskie media obiegła informacja o grze z udziałem Zenona Martyniuka. O ile sam fakt o grze jest prawdziwy, tak inne informacje odbiegają od rzeczywistości. Promatic Group, polska firma specjalizująca się w produkcji gier slotowych oraz automatów do gier nawiązała współpracę z Artystą w 2019 roku. Postanowiliśmy wspólnie, że w grze pojawią się […]
29 stycznia 2020 polskie media obiegła informacja o grze z udziałem Zenona Martyniuka. O ile sam fakt o grze jest prawdziwy, tak inne informacje odbiegają od rzeczywistości.
Promatic Group, polska firma specjalizująca się w produkcji gier slotowych oraz automatów do gier nawiązała współpracę z Artystą w 2019 roku. Postanowiliśmy wspólnie, że w grze pojawią się najpopularniejsze utwory wokalisty: „Przez Twe Oczy Zielone” oraz „Przekorny Los”, które sięgają 300 milionów wyświetleń na YouTube.
Gra DISCO KING nie jest grą komputerową, ani tym bardziej grą planszową – jak donoszą media. Gry nie będzie można również pobrać na komputer ani na urządzenia mobilne. Produkcja będzie dostępna w Salonach Gier, do których dostęp będą miały wyłącznie osoby pełnoletnie.
DISCO KING to gra slotowa, odzwierciedlająca charakter muzyki Disco Polo. Symbole pojawiające się w grze również nawiązują do gatunku muzyki, którą reprezentuje Artysta.
Więcej informacji o grze wszyscy zainteresowani branżą gamblingową oraz fani Zenona Martyniuka znajdą na oficjalnej stronie www.discoking.pl.
Oficjalna Premiera gry odbędzie się 4. Lutego 2020 w Londynie, podczas największych targów branżowych Ice Totally Gaming. Zenona Martyniuka będzie można spotkać na stoisku Promatic Group S8-250w godzinach od 15:00 do 17:30.
Zapraszamy serdecznie.
Promatic Group
#JoinUsToWin
Materiał prasowy
Maciej Akimow
Więcej Ogolna
LOTTO nowym partnerem tytularnym. Natychmiastowe zmiany w klubie z Puław
Synergia biznesu i sportu to kluczowy element strategii wizerunkowej wielu krajowych marek, a współpraca Totalizatora Sportowego z klubem piłki ręcznej z Puław jest tego najnowszym dowodem. Właściciel marki LOTTO podpisał umowę partnerską, która obowiązywać będzie do końca sezonu 2025/26, wprowadzając istotne zmiany w identyfikacji wizualnej drużyny występującej w Superlidze.