Kasyno 21 sierpnia 2019

Niesamowity rozwój Total Casino

autor: Maciej Akimow
Dziś w warszawskim lokalu Mała Warszawa odbyła się konferencja Totalizatora Sportowego dotycząca jednego z kluczowych produktów spółki jaką jest niewątpliwie Total Casino. Zebrani dziennikarze mogli zapoznać się z wynikami finansowymi od momentu startu kasyna oraz poznać wstępne plany na najbliższą przyszłość.

Od grudnia 2018 roku z tytułu działalności Total Casino do budżetu państwa wpłynęło ponad 48 milionów złotych. Suma ta cały czas będzie się zwiększać, ponieważ platforma z miesiąca na miesiąc notuje wzrosty w niemalże każdej statystyce. Pokazuje to, że skutecznie zarządzana spółka skarbu Państwa, jaką jest niewątpliwie Totalizator Sportowy, potrafi być znaczącym wsparciem dla budżetu Polski.

Total Casino posiada ponad 64 tys. zarejestrowanych klientów. Od grudnia 2018 suma stawek przekroczyła 2,3 miliarda złotych, a ponad 2,2 miliarda złotych wróciło do graczy w postaci wygranych, od których nie muszą płacić podatku. Dobre wyniki Total Casino powinny cieszyć wszystkich, bo wiążą się one również z ograniczaniem szarej strefy. Rozwiązania technologiczne i produktowe zaproponowane przez Total Casino są tak atrakcyjne, że klienci nie muszą korzystać z rozwiązań oferowanych na rynku off-shore.

– Wdrożenie Total Casino było ogromnym wyzwaniem oraz ważnym krokiem w realizacji planów Totalizatora Sportowego związanych z wejściem w nowe obszary rynku. Po kilku miesiącach działalności w tym segmencie widzimy, że zarówno zainteresowanie graczy, jak i wyniki finansowe, w tym wpływy do budżetu państwa, nie tylko spełniły nasze oczekiwania, ale są lepsze niż zakładaliśmy – oświadczył Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

Uruchomienie Total Casino było dla Totalizatora Sportowego jednym z największych wyzwań, z jakimi spółka musiała zmierzyć się w ostatnich latach. Głównym problem do rozwiązania było m.in. stworzenie dedykowanych systemów transakcyjnych, infrastruktury informatycznej i wypracowanie standardów zabezpieczeń technicznych obsługujących dziesiątki transakcji dziennie.

Klienci jedynego legalnego kasyna online mają do dyspozycji także Contact Center, w którym użytkownicy są obsługiwani przez konsultantów kilkanaście godzin na dobę przez 7 dni w tygodniu zarówno telefonicznie jak i za pomocą wbudowanego w platformę chatu.

Maciej Kasprzak, przedstawiciel Totalizatora Sportowego zauważa, że klienci kasyna internetowego to przede wszystkim osoby, która miały już wcześniej do czynienia z tym segmentem rynku. Na konferencji dziennikarze mogli zapoznać się ze statystykami, że 80% osób które odwiedza stronę Total Casino to mężczyźni.

Redakcja Interplay kibicuje i trzyma kciuki za kolejne sukcesy rozwojowe Total Casino – jedynego legalnego kasyna online w Polsce.