Niespodziewana decyzja. Jędrzejczyk ambasadorką polskiego bukmachera!
Joanna Jędrzejczyk została twarzą bukmachera ETOTO. "Szalenie mi miło, że zostałam twarzą ETOTO" – napisała mistrzyni w swoich mediach społecznościowych.
Z końcem lipca zakończyła się współpraca ETOTO z Mateuszem Borkiem. Wydawało się, że bukmacher w najbliższym czasie nie będzie inwestował w ambasadorów. Ostatnie pięć lat zakończył ze stratą finansową i obecnie również nie jest w najlepszej kondycji. Stało się inaczej. Twarzą ETOTO została Joanna Jędrzejczyk.
https://twitter.com/etotopl/status/1702710716015210937
„Yeeeeeaaaah. Szalenie mi miło ogłosić, że zostałam ambasadorką ETOTO i z tej okazji łapcie MISTRZOWSKI BONUS POWITALNY!
CZAS! START!” – napisała mistrzyni MMA w swoich mediach społecznościowych.
W ostatnim czasie mocno zmniejszyła się liczba ambasadorów ETOTO. Jędrzejczyk ma być jedną z najważniejszych postaci, jeżeli chodzi o działania marketingowe firmy. Na razie nie znamy szczegółów umowy. Bukmacher rozpoczął współpracę z mistrzynią od bonusu powitalnego.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.