Nike pierwszy raz w e-sporcie
Nike, wiodąca na świecie marka sportowa, ogłosiła podpisanie umowy z Jian „Uzi” Zihao, zawodnikiem League of Legends występującym w chińskim zespole Royal Never Give Up (RNG). To pierwsza umowa Nike w świecie e-sportu.
Zihao, chiński aktor Bai Jingting i legenda NBA, LeBron James, będą wspólnie promowali kampanię reklamową Jamesa „Dribble &” wspierającą jego nadchodzący serial dokumentalny „Shut Up and Dribble”.
Zihao jest powszechnie znany jako jeden z najlepszych graczy League of Legends. Ma wielu fanów w Chinach. CCTV, chińska telewizja, zrobiła nawet film dokumentalny o jego karierze e-sportowej. Brał również udział w Igrzyskach Azjatyckich w Dżakarcie i zdobył złoty medal dla chińskiej reprezentacji League of Legends.
Warto podkreślić, że chińskiej organizacje e-sportowe w ostatnich miesiącach zostały wsparte przez znane globalnie marki. Samą RNG podpisało roczne kontrakty z Mercedesem i KFC.