Nike pierwszy raz w e-sporcie
Nike, wiodąca na świecie marka sportowa, ogłosiła podpisanie umowy z Jian „Uzi” Zihao, zawodnikiem League of Legends występującym w chińskim zespole Royal Never Give Up (RNG). To pierwsza umowa Nike w świecie e-sportu.

Zihao, chiński aktor Bai Jingting i legenda NBA, LeBron James, będą wspólnie promowali kampanię reklamową Jamesa „Dribble &” wspierającą jego nadchodzący serial dokumentalny „Shut Up and Dribble”.
Zihao jest powszechnie znany jako jeden z najlepszych graczy League of Legends. Ma wielu fanów w Chinach. CCTV, chińska telewizja, zrobiła nawet film dokumentalny o jego karierze e-sportowej. Brał również udział w Igrzyskach Azjatyckich w Dżakarcie i zdobył złoty medal dla chińskiej reprezentacji League of Legends.
Warto podkreślić, że chińskiej organizacje e-sportowe w ostatnich miesiącach zostały wsparte przez znane globalnie marki. Samą RNG podpisało roczne kontrakty z Mercedesem i KFC.

PK
Więcej E-Sport
Betclic Apogee dokonuje zmian w dywizji Counter-Strike 2. Zespół zasila czterech nowych graczy
Betclic Apogee ogłasza roszady w składzie dywizji Counter-Strike 2. Z zespołem pożegnali się Jan „POLO” Polak, Oliwier „Swiz” Janus, Konrad „Qlocuu” Klocek i Karol „Virtuoso” Wrześniewski. Równocześnie nowymi zawodnikami organizacji zostali Patryk „Demho” Tomaszewski, Oskar „hfah” Wroński, Milan „hypex” Polowiec oraz Jakub „jcobbb” Pietruszewski.



