Novomatic Americas nawiązał współpracę z R2 Gaming
Novomatic Americas zawarł wieloletnią umowę dystrybucyjną z kanadyjskim R2 Gaming. Dzięki tej transakcji R2 Gaming udostępni pełny zestaw produktów kasynowych Novomatic Americas na terenie całej Kanady.
Wieloletnia współpraca
Novomatic Americas rozpoczyna współpracę z R2 Gaming. Wieloletnia umowa ma ułatwić Novomatic Americas ekspansję na całą Amerykę Północną. Od teraz, dzięki umowie z R2 Gaming, pełen zestaw produktów kasynowych Novomatic ma być dostępny na terenie całej Kanady.
Mowa o automatach, takich jak Money Party Link, elektronicznych grach stołowych Novo Unity II oraz punktach z zakładami sportowymi Novomatic ActionBook: – Cieszymy się, że naszym partnerem jest jeden z czołowych dystrybutorów w Kanadzie — powiedział Rick Meitzler, prezes i dyrektor generalny Novomatic Americas.
Z korzyścią dla obu stron
– Ta współpraca zapewnia nam ogromny potencjał na wszystkich rynkach. Nasze ambicje są zbieżne pod względem rozwoju biznesu i rozszerzenia naszej obecności w Kanadzie – dodaje Meitzler.
– R2 Gaming Inc. i Novomatic Americas razem stanowią wyjątkową kombinację. Silne relacje i znakomity zespół, w połączeniu z różnorodnym portfolio produktów Novomatic Americas sprawiają, że niezwykle cieszymy się z możliwości wspólnego rozwoju. Jesteśmy zachwyceni, że możemy zbadać możliwości, które stoją przed R2 Gaming i nie możemy się doczekać, aby zapewnić kanadyjskiej bazie graczy wyjątkowe wrażenia rozrywkowe, z których jesteśmy znani na całym świecie – ocenia prezes i dyrektor generalny Novomatic Americas.
Radości z podpisania umowy nie kryją również współzałożyciele R2 Gaming Rocco DiPaola i Ravi Sharma: – Jesteśmy bardzo podekscytowani tym partnerstwem strategicznym. Połączenie znanych na całym świecie produktów Novomatic Americas z modelem obsługi klienta i wsparcia R2 pozytywnie wpłynie na operatorów. Co więcej, partnerstwo znacząco rozszerzy obecność Novomatic Americas na regulowanych rynkach kanadyjskich i zapewni klientom dostęp do bogatego portfolio produktów Novomatic Americas. Ponieważ obie firmy mają filozofię zorientowaną na klienta, czekamy na pierwsze korzyści wynikające z tego długoletniego partnerstwa – mówią DiPaola i Sharma.