Nowa kampania BETFAN. „Pudzian” w starciu z AI
Marka BETFAN, legalny polski bukmacher, wystartowała z nową odsłoną kampanii “Nie grasz, nie wygrasz”, w której główną rolę odgrywa jej ambasador – Mariusz Pudzianowski. Tym razem “najsilniejszy człowiek świata” mierzy się ze sztuczną inteligencją.
Najnowsza kampania BETFAN jest odzwierciedleniem odwiecznego dylematu graczy – zaufać liczbom i statystykom czy intuicji? BETFAN chce pokazać, że w świecie zakładów bukmacherskich jest miejsce zarówno na wybory determinowane liczbami i analizą, jak również działania zgodne z własnymi przekonaniami i instynktem. – tak, jak robi to Mariusz Pudzianowski.
W kreacjach promujących start kampanii Mariusz Pudzianowski wciela się w kucharza. To pierwsze z pięciu wcieleń „Pudziana”, które zobaczymy w rozpoczynającej się kampanii, mające podkreślić różnice między intuicją a analityką i pokazać jak emocje i instynkt mogą rywalizować z chłodną kalkulacją oraz danymi opartymi na AI.
– Temat sztucznej inteligencji i jej roli w naszym życiu jest obecnie bardzo popularny. To zainspirowało nas do zestawienia matematycznych danych, schematów i technologii, naprzeciwko intuicyjnych działań, zgodnych z sercem gracza, które uosabia nasz ambasador Mariusz Pudzianowski. Jesteśmy przekonani, że ta interaktywna kampania nie tylko dostarczy emocji, ale także zainspiruje do refleksji na temat wyborów, które podejmujemy na co dzień – zarówno w świecie zakładów, jak i w życiu – mówi Krystian Grzelak, wiceprezes BETFAN.
Realizacja kampanii “Nie grasz, nie wygrasz” to efekt pracy teamu BETFAN, wspieranego przez dom produkcyjny DELORD oraz studio animacji Trzask Studio.
BETFAN jest polskim legalnym bukmacherem działającym online i stacjonarnie. Firmę wyróżniają innowacyjne rozwiązania i szeroki zakres proponowanych zakładów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, zakładów na sporty wirtualne i gry karciane, BETFAN udostępnia zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. BETFAN jest w gronie największych polskich bukmacherów.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.