Nowa kampania bukmachera. „Bogini Fortuna”
Fortuna Zakłady Bukmacherskie ruszyła z nową kampanią wizerunkowo-promocyjną. W ramach akcji "Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć" przygotowane zostały spoty wideo z udziałem brand hero marki – Bogini Fortuny oraz nowości produktowe skierowane do nowych i obecnych graczy.

Na potrzeby kampanii powstały 60, 30 i 15-sekundowe spoty sponsoringowe oraz spoty reklamowe poświęcone najważniejszym punktom bukmacherskiej oferty Fortuny, których kolejne odsłony będą wyświetlane w najbliższych miesiącach.
Komunikacja obejmie formaty telewizyjne, digitalowe i social mediowe. Po raz kolejny w spocie występuje brand hero marki, Bogini Fortuna.
– Nie sposób nie zauważyć, że wraz z rozwojem rynku bukmacherka przestała być rozrywką wyłącznie dla największych sportowych pasjonatów. Dyskusje na temat przewidywanych wyników czy koleżeńskie typowania są z nami każdego dnia. Chcemy, aby Fortuna była naturalną częścią tej rzeczywistości, proponując zawsze proste do zrozumienia zasady gry, angażujące akcje marketingowe oraz nieoczywiste produkty i promocje, wszystkim, którzy chcą coś przeżyć – mówił Konrad Komarczuk, prezes Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
Od 6 grudnia Fortuna rozpoczyna akcję „NiespoZakład”, czyli mikołajkowe rozdawanie prezentów klientom. Wszyscy zalogowani gracze Fortuny będą mieli szansę na otwarcie NiespoZakładów, czyli skrzynek z niespodziankami, w których znajdą się specjalne i łatwe do zrealizowania bonusy. Po otwarciu trzeba je aktywować w ciągu dwóch godzin, a następnie w ciągu następnych 120 minut postawić kupon zasugerowany przez otrzymany prezent.

redakcja
Więcej Bukmacherka
Koniec turnieju CS2 PGL Bucharest 2025! Betclic Apogee spisało się powyżej oczekiwań
Betlic Apogee pomimo braku awansu do fazy pucharowej z pewnością nie zawiodło kibiców, a wręcz rozbudziło ich apetyt na więcej. Finalnie polski skład dzięki swoim występom na PGL Bucharest 2025 poszybował do góry w światowych rankingach i rozpoczyna przygotowania do kolejnych turniejów.



