Nowa kampania bukmachera. „Bogini Fortuna”
Fortuna Zakłady Bukmacherskie ruszyła z nową kampanią wizerunkowo-promocyjną. W ramach akcji "Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć" przygotowane zostały spoty wideo z udziałem brand hero marki – Bogini Fortuny oraz nowości produktowe skierowane do nowych i obecnych graczy.
Na potrzeby kampanii powstały 60, 30 i 15-sekundowe spoty sponsoringowe oraz spoty reklamowe poświęcone najważniejszym punktom bukmacherskiej oferty Fortuny, których kolejne odsłony będą wyświetlane w najbliższych miesiącach.
Komunikacja obejmie formaty telewizyjne, digitalowe i social mediowe. Po raz kolejny w spocie występuje brand hero marki, Bogini Fortuna.
– Nie sposób nie zauważyć, że wraz z rozwojem rynku bukmacherka przestała być rozrywką wyłącznie dla największych sportowych pasjonatów. Dyskusje na temat przewidywanych wyników czy koleżeńskie typowania są z nami każdego dnia. Chcemy, aby Fortuna była naturalną częścią tej rzeczywistości, proponując zawsze proste do zrozumienia zasady gry, angażujące akcje marketingowe oraz nieoczywiste produkty i promocje, wszystkim, którzy chcą coś przeżyć – mówił Konrad Komarczuk, prezes Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
Od 6 grudnia Fortuna rozpoczyna akcję „NiespoZakład”, czyli mikołajkowe rozdawanie prezentów klientom. Wszyscy zalogowani gracze Fortuny będą mieli szansę na otwarcie NiespoZakładów, czyli skrzynek z niespodziankami, w których znajdą się specjalne i łatwe do zrealizowania bonusy. Po otwarciu trzeba je aktywować w ciągu dwóch godzin, a następnie w ciągu następnych 120 minut postawić kupon zasugerowany przez otrzymany prezent.