17.03.2019 00:00

Nowa twarz w kampanii William Hill

William Hill poinformował, że do firmy dołączył Dan Whitlam, który zostanie szefem działu Odpowiedzialnej gry i będzie działał w ramach kampanii “Nobody harmed by gambling” trwającej od lipca 2018 roku.

Udostępnij
Nowa twarz w kampanii William Hill

W trakcie kampanii William Hill wdrożył takie narzędzia jak limity kwotowe i limity czasu gry, operator zwraca także szczególną uwagę na zachowania graczy w grupie wiekowej 18-21 lat, którzy zostali oflagowani jako najbardziej narażeni na zbłądzenie i brak kontroli w świecie hazardu.

Whitlam będzie współpracował z działami Compliance, Gaming, L&D i Data Science, aby wzmocnić i rozwinąć sposoby identyfikacji, interakcji i interwencji ze strony operatora w stosunku do osób narażonych na ryzyko szkód związanych z hazardem. Oprócz tego poprowadzi marketing William Hill w stronę promowania odpowiedzialnych działań hazardowych. Firma zapewnia, że robi wszystko, by zostały wprowadzone odpowiednie środki chroniące klientów przed uzależnieniem od hazardu.

Nicola Frampton, dyrektor zarządzający w dziale ds. Sprzedaży detalicznej w William Hill, powiedział: „Nominacja Dana pomoże nam w naszych działaniach, podczas których robimy wszystko, by nikt nie został skrzywdzony przez hazard, a doświadczenie, które przyniesie ze sobą, będzie miało kluczowe znaczenie dla ochrony naszych klientów detalicznych”.

Whitlam rozpoczął karierę jako kasjer w Ladbrokes, a następnie przeszedł do działu finansowego w Deloitte, William Hill i Sky Bet. Posiada 15-letnie doświadczenie w branży. Ostatnie 12 miesięcy Whitlam spędził w Sky Bet, gdzie zajmował się odpowiedzialnym hazardem.

 

Udostępnij
MC

MC