11.01.2022 13:02

Nowe języki dostępne we flagowych produktach STATSCORE

Dodanie języka chińskiego, koreańskiego i greckiego oznacza, że LivematchPro, PrematchPro i StatsWidgets firmy STATSCORE są teraz dostępne w 20 różnych wersjach językowych. Dzięki temu produkty STATSCORE są jeszcze bardziej dostępne dla użytkowników na całym świecie.

Nowe języki dostępne we flagowych produktach STATSCORE

Podbój światowych rynków

Tym razem dodaliśmy trzy nowe języki do naszych LivematchPro, PrematchPro i StatsWidgets…. Widgety sportowe STATSCORE podbijają nowe rynki na całym świecie, dostarczając doskonałe dane sportowe bukmacherom, organizacjom medialnym i zawodom sportowym. Jednym ze sposobów, w jaki dbamy o to, aby nasze produkty były dobrze dopasowane do potrzeb naszych partnerów i ich użytkowników jest udostępnianie ich w różnych wersjach językowych – czytamy na stronie Statscore o dodaniu nowych języków.

Ogromne ułatwienie dla odbiorców

Warto przypomnieć, że chiński język używany jest przez ponad miliard ludzi. Wielu Chińczyków jest również fanami sportu i obstawiania zakładów, dlatego będzie to dla nich duże ułatwienie. Z kolei języka koreańskiego używa 80 milionów ludzi. Jest on językiem urzędowy w Korei Południowej i Północnej. Języka greckiego używa 13 milionów ludzi w Grecji i na Cyprze.

Statscore dodając trzy nowe języki do swoich flagowych produktów z całą pewnością zyska wielu nowych klientów, co pomoże mu w ekspansji na nowe rynki.

Fot. Statscore

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński