Nowe języki dostępne we flagowych produktach STATSCORE
Dodanie języka chińskiego, koreańskiego i greckiego oznacza, że LivematchPro, PrematchPro i StatsWidgets firmy STATSCORE są teraz dostępne w 20 różnych wersjach językowych. Dzięki temu produkty STATSCORE są jeszcze bardziej dostępne dla użytkowników na całym świecie.
Podbój światowych rynków
– Tym razem dodaliśmy trzy nowe języki do naszych LivematchPro, PrematchPro i StatsWidgets…. Widgety sportowe STATSCORE podbijają nowe rynki na całym świecie, dostarczając doskonałe dane sportowe bukmacherom, organizacjom medialnym i zawodom sportowym. Jednym ze sposobów, w jaki dbamy o to, aby nasze produkty były dobrze dopasowane do potrzeb naszych partnerów i ich użytkowników jest udostępnianie ich w różnych wersjach językowych – czytamy na stronie Statscore o dodaniu nowych języków.
Ogromne ułatwienie dla odbiorców
Warto przypomnieć, że chiński język używany jest przez ponad miliard ludzi. Wielu Chińczyków jest również fanami sportu i obstawiania zakładów, dlatego będzie to dla nich duże ułatwienie. Z kolei języka koreańskiego używa 80 milionów ludzi. Jest on językiem urzędowy w Korei Południowej i Północnej. Języka greckiego używa 13 milionów ludzi w Grecji i na Cyprze.
Statscore dodając trzy nowe języki do swoich flagowych produktów z całą pewnością zyska wielu nowych klientów, co pomoże mu w ekspansji na nowe rynki.
Fot. Statscore