20.11.2024 18:31

Nowe trofeum za mistrzostwo Betclic 1. Ligi. Kibice mogą zobaczyć je podczas Betclic Trophy Tour

Pierwsza Liga Piłkarska i Betclic z radością ogłaszają, iż począwszy od sezonu 2024/2025 rywalizacja w Betclic 1. Lidze toczyć się będzie o nowy, zaprojektowany z myślą o rozgrywkach puchar. Kibice mogą obejrzeć trofeum podczas startującej w najbliższy piątek (22 listopada) trasy Betclic Trophy Tour.

Udostępnij
Nowe trofeum za mistrzostwo Betclic 1. Ligi. Kibice mogą zobaczyć je podczas Betclic Trophy Tour

Nadrzędnym celem działań Pierwszej Ligi Piłkarskiej oraz Betclic – Sponsora Tytularnego 1. Ligi – jest nieustanne podnoszenie poziomu sportowego, organizacyjnego i marketingowego rozgrywek. Dlatego też PLP i Betclic z przyjemnością przedstawiają nowe trofeum, o które od sezonu 2024/2025 rywalizować będą drużyny występujące w Betclic 1. Lidze. To niezwykle istotny krok na drodze rozwoju i budowy indywidualnego charakteru rozgrywek.

Nowy puchar za wygranie Betclic 1. Ligi ma niespełna sześć kilogramów wagi i 70 centymetrów wysokości. Został ręcznie wykonany ze stali szczotkowanej i składa się z dwóch wstęg i emblematu Pierwszej Ligi Piłkarskiej. Odpowiedzialna za stworzenie trofeum jest Grupa Glasso, która w przeszłości współpracowała m.in. z FIFA.
Oprócz trofeum za mistrzostwo, nowy kształty zyskały także patery wręczane wicemistrzowi Betclic 1. Ligi oraz zwycięzcy barażów o awans do PKO BP Ekstraklasy.

https://twitter.com/BetclicPolska/status/1859193273228689750

– Dzięki naszym partnerom stopniowo realizujemy projekty, które dotychczas pozostawały wyłącznie w strefie planów. Jesteśmy szczęśliwi, że razem ze sponsorem tytularnym, firmą Betclic, stworzyliśmy dedykowane trofea, o które będą walczyć najlepsze pierwszoligowe drużyny – powiedział Marcin Janicki, prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej.

Betclic Trophy Tour – poczuj się jak mistrz i zobacz nowy puchar
Już w najbliższy piątek, meczem Wisła Kraków – Stal Rzeszów, rozpocznie się Betclic Trophy Tour – trasa pokazowa, w trakcie której kibice będą mogli zobaczyć nowe nagrody na własne oczy.

Oprócz trzech trofeów, w specjalnej ciężarówce Betclic na fanów czekać będzie stół z piłkarzykami, konsola do gier oraz inne atrakcje, w ramach których do wygrania będą m.in. bilety na mecze, piłki i inne gadżety. Na fanów czekać będzie również specjalna strefa do malowania twarzy w klubowe barwy, aby w myśl zasady „kibicem się jest” dopingować ulubioną drużynę na sto procent.

Wybraliśmy swój kurs w komunikacji marketingowej, dlatego po akcji z jacuzzi realizujemy kolejną, niestandardową aktywację sponsoringową. Chcielibyśmy, by hasło „kibicem się jest” fani kojarzyli z najlepszymi możliwymi doświadczeniami sportowymi, dlatego oprócz prezentacji pucharów zapewnimy im masę rozrywek. Niezwykle cieszymy się, że odwiedzimy dziewięć miast i serdecznie zapraszamy do strefy pucharowej wszystkich kibiców. Gwarantujemy podkręcenie przedmeczowej atmosfery! – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska


Harmonogram Betclic Trophy Tour:
22 listopada – Wisła Kraków – Stal Rzeszów
23 listopada – Chrobry Głogów – Odra Opole
24 listopada – Polonia Warszawa – Ruch Chorzów
29 listopada – Ruch Chorzów – Odra Opole
30 listopada – Miedź Legnica – GKS Tychy
1 grudnia – Górnik Łęczna vs Stal Stalowa Wola
7 grudnia – GKS Tychy – Kotwica Kołobrzeg
8 grudnia – Wisła Płock – Warta Poznań
9 grudnia – ŁKS Łódź – Arka Gdynia

Udostępnij
redakcja

redakcja