Przejdź do treści
Tło nagłówka
Interplay – automaty, bukmacherka, kasyna i loterie

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Bukmacherka
Automaty
Kasyno
Gry liczbowe
Wyścigi konne
Wywiady
Eventy
Cykle tematyczne
Wideo
Ogłoszenia o pracę
Bukmacherka
Automaty
Kasyno
Gry liczbowe
Wyścigi konne
Wywiady
Eventy
Cykle tematyczne
Wideo
Ogłoszenia o pracę
Kasyno
Kasyno Nowy Dyrektor ds. Produktu zasila szeregi w SB Software
15.06.2024 13:20

Nowy Dyrektor ds. Produktu zasila szeregi w SB Software

Wraz z objęciem stanowiska Dyrektora Generalnego w SB Software, Filip Sosnowski rozpoczął działania w celu usprawnienia struktury operacyjnej firmy i poszerzenia pionu zarządzającego o cenionych specjalistów. Stanowisko Chief Product Officer powierzył Wiktorowi Garczyńskiemu.

redakcja
Udostępnij
Nowy Dyrektor ds. Produktu zasila szeregi w SB Software

Garczyński będzie odpowiedzialny za rozwój produktu kasynowego  oraz zakładów sportowych w SB Software poprzez wprowadzanie nowatorskich i atrakcyjnych dla użytkowników rozwiązań. Jako specjalista UX (user experience), wnosi kompetencję i innowacyjne podejście do branży.

– Cenię Wiktora jako specjalistę, miałem okazję doświadczyć, jak pracuje i jaki jest kreatywny. Dla firmy oznacza to kolejnych zastrzyk branżowego doświadczenia oraz zupełnie nowe spojrzenie. Bardzo się cieszę, że dołączył do naszego zespołu – mówi Filip Sosnowski.

Doświadczenie Garczyńskiego w branży sięga 12 lat. Współpracował z międzynarodowymi markami operującymi na licencjach: maltańskiej MGA czy brytyjskiej UKGC. Był związany z Grupą LV BET od początku jej istnienia, gdzie odgrywając jedną z kluczowych ról zarządzał między innymi zespołami Graphic Design, UX/UI i Front-End. Jego zaradność i umiejętność rozwiązywania problemów wielokrotnie pomagały biznesowi zwiększyć przychody przy najbardziej efektywnym wykorzystaniu zasobów. Łączy bogate doświadczenie i kreatywność z gruntowną wiedzą techniczną, co znacznie podnosi skuteczność powierzanych mu zadań.

–Dołączenie do SB Software w roli Chief Product Officer to dla mnie ogromne wyróżnienie i niezwykle interesująca szansa. Tworzenie nowoczesnej platformy B2B jest projektem, który idealnie współgra z moimi ambicjami. Cieszę się na współpracę z utalentowanym zespołem SB Software i dostarczanie naszym klientom nowoczesnych i przełomowych rozwiązań – mówi Wiktor Garczyński.

SB Software jest znanym i zaufanym dostarczycielem usług i produktów B2B w branży bukmacherskiej i kasynowej, posiadającym ponad 13-letnie doświadczenie na rynku.

Firma oferuje licencjonowanym klientom kompleksowe i nowoczesne rozwiązania składające się z platformy do zarządzania kontami graczy (PAM), zakładów sportowych, kasyna oraz bramek płatności. Dzięki indywidualnym rozwiązaniom i rozbudowanemu zestawowi narzędzi dostosowanych zarówno do operacji on-line i stacjonarnych, firma aktywnie wspiera rozwój swoich klientów B2B w Polsce, Europie, Azji oraz Afryce.

SB Software posiada licencję MGA oraz certyfikat GLI-19, a sukces firmy współtworzy obecnie ponad 70 specjalistów z różnych obszarów.

B2B bukmacherka Filip Sosnowski iGaming kasyno Malta on-line PAM platforma bukmacherska platforma kasynowa Players Account Management Polska SB Software sportsbook UX Wiktor Garczyński
Udostępnij
redakcja

redakcja

Więcej Kasyno

Kasyno

Jak należy walczyć z nielegalnym hazardem w sieci?

Aby mieć świadomość, co trzeba zrobić, by skutecznie przeciwdziałać nielegalnemu hazardowi w Polsce, należy zarysować kluczowe problemy i pokusić się o diagnozę. redakcja
Obywatel błędnie skazany za udział w zagranicznej grze hazardowej w internecie.
Udział szarej strefy online w zakresie GGR na polskim rynku gier hazardowych na
tle państw UE
Kasyno Udział szarej strefy online w zakresie GGR na polskim rynku gier hazardowych na tle państw UE redakcja
Rekordowe wpływy z podatków od gier do budżetu państwa
Kasyno Rekordowe wpływy z podatków od gier do budżetu państwa redakcja
Nowe kasyno otwarte w sercu Warszawy – prestiż, rozrywka i niezapomniany klimat
Kasyno Nowe kasyno otwarte w sercu Warszawy – prestiż, rozrywka i niezapomniany klimat redakcja
Kiedy polski rynek iGamingu osiągnie blisko 30 mld dolarów dochodów?
Loterie Kiedy polski rynek iGamingu osiągnie blisko 30 mld dolarów dochodów? Bartłomiej Najtkowski
Interplay – automaty, bukmacherka, kasyna i loterie

Mapa strony

Automaty Bukmacherka E-Sport Gry wirtualne Kasyno Loterie

Interplay

Autorzy Kontakt

Sportmarketing Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Interplay. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}