Nowy produkt Sportradar oparty na sztucznej inteligencji
W związku z pandemią koronawirusa niemal wszystkie rozgrywki sportowe na całym świecie zostały wstrzymane. Oczywiście z tego powodu oferta bukmacherów jest znacznie uboższa. Na przeciw firmom bukmacherskim wyszedł Sportradar, który dzięki wiedzy z zakresu sztucznej inteligencji, stworzył platformę, na której będą symulowane mecze piłkarskie prawdziwych drużyn. Po raz pierwszy w historii, Sportradar wykorzystał swoją wiedzę […]
W związku z pandemią koronawirusa niemal wszystkie rozgrywki sportowe na całym świecie zostały wstrzymane. Oczywiście z tego powodu oferta bukmacherów jest znacznie uboższa. Na przeciw firmom bukmacherskim wyszedł Sportradar, który dzięki wiedzy z zakresu sztucznej inteligencji, stworzył platformę, na której będą symulowane mecze piłkarskie prawdziwych drużyn.
Po raz pierwszy w historii, Sportradar wykorzystał swoją wiedzę z zakresu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, aby oferować zakłady sportowe, które będą jak najbardziej zbliżone do prawdziwych wydarzeń. Oczywiście w tym przypadku kontakt ludzki będzie ograniczony do zera.
– Słuchaliśmy uważnie naszych klientów i społeczności bukmacherskiej, którzy jasno stwierdzili, że istnieje popyt na alternatywne sposoby obstawiania wydarzeń sportowych w czasach pandemii koronawirusa. Symulowana rzeczywistość zapewni naszym partnerom bukmacherskim bezproblemowy dostęp do bardzo unikalnego produktu, który jako pierwsi wprowadzimy na rynek. W przypadku tego projektu nikt nie poniesie dodatkowych kosztów. Jako liderzy rynku w branży, jesteśmy dumni z tego, że możemy szybko zmieniać naszą strategię biznesową i przekierowywać nasze zasoby w kierunku dostarczania nowych i innowacyjnych rozwiązań, takich jak nasza nowa platforma – powiedział dyrektor generalny Sportradar, Carsten Koerl.
Nowy produkt Sportradar będzie opierał się na historycznej bazie danych firmy, a także na wynikach statystycznych w celu przedstawienia najbardziej rzeczywistego obrazu, jaki jest możliwy. Dzięki temu klienci będą mogli obstawiać zakłady przedmeczowe i na żywo. Symulacje spotkań będą odzwierciedlać formę drużyn, tym samym tworząc zaawansowane wrażenia z gry.
Projekt wejdzie w życie już w piątek, 3 kwietnia, obejmując rozgrywki piłkarskie z Anglii, Niemiec i Hiszpanii. Platforma od Sportradar zapewni kibicom szansę na obserwowanie zakończenia sezonu w ich ulubionych rozgrywkach. Mecze będą odbywać się zgodnie z pierwotnym terminarzem. Spotkania będą trwały przez 90 minut, a fani będą mogli zawierać zakłady w trakcie spotkań, jakby to były prawdziwe rozgrywki.
Sportradar planuje rozszerzyć swój produkt „Symulowanej Rzeczywistości” na kilka innych lig, a także dyscyplin sportowych, takich jak m.in. koszykówka.