W marcu ubiegłego roku zrodziła się idea wydawania czasopisma skierowanego do odbiorców końcowych biznesu automaciarskiego, czyli graczy.
Założenia wydawnictwa od samego początku były takie same:
- edukacja graczy i właścicieli punktów,
- wzrost świadomości społecznej środowisk skupionych w barach,
- zdjęcie negatywnego odium ciążącego nad branżą automatów o niskich wygranych,
- wzrost prestiżu punktu, który otrzymuje gazetę,
- większe przywiązanie właściciela punktu do operatora, który dostarcza mu darmowe czasopismo,
- pozyskanie zewnętrznych źródeł finansowania dla Izby w postaci reklam.
Interplay
Więcej Automaty
Drugie kasyno online coraz bliżej? Po słowach ministra pojawiają się kolejne potwierdzenia
Minister Aktywów Państwowych Wojciech Bałczun oficjalnie przyznał, że Totalizator Sportowy rozważa uruchomienie nowych kasyn internetowych pod innymi markami. To pierwsze potwierdzenie na tak wysokim szczeblu, że Total Casino nie musi pozostać jedyną państwową marką w segmencie legalnego hazardu online.