Nowy znak i nowa nazwa bukmachera. „Przymierzaliśmy się do tego kroku”
GO bet, wchodząc w nowy ligowy sezon, postanowił zaprezentować lifting swojego logo. Przekręcone litery GO zostały przedstawione w bardziej klasycznej formie, zlikwidowany został „+” a słowo „bet” zyskało formę nieco bardziej nowoczesną. Delikatne ścięcia w niektórych miejscach liter powodują, że cały logotyp stał się bardziej dynamiczną formą.
– Od pewnego czasu przymierzaliśmy się do tego kroku – mówi Aleksandra Stolarczyk, Dyrektor Operacyjny. – Wychodzimy naprzeciw naszym graczom, zarówno obecnym jak i tym, którzy o nas słyszeli czy mają dopiero nas poznać. Zmiana nie jest rewolucją, firma przecież nazywa się GO Bet, a dotychczasowe korzystanie z „plusa” było podyktowane spójnością z pozostałymi spółkami grupy GO+. Jednak dla nas najważniejsza jest rozpoznawalność marki, łatwość zapamiętania znaku. Zwłaszcza, że w wyszukiwarkach jesteśmy niemal zawsze szukani pod hasłem GO bet. Dlatego liczymy, że uproszenie logo wpłynie na czytelność naszego komunikatu, ułatwi odbiór i dostrzegalność naszej firmy, zapamiętywalność znaku.
𝙕𝙢𝙞𝙚𝙣𝙞𝙖𝙢𝙮 𝙨𝙞𝙚̨ 𝙙𝙡𝙖 𝙒𝙖𝙨 😊
W najbliższych miesiącach szykujemy wiele niespodzianek 🎁 Na początek, wraz z początkiem nowego sezonu piłkarskiego, wprowadzamy 𝙡𝙚𝙠𝙠𝙖̨ 𝙢𝙤𝙙𝙮𝙛𝙞𝙠𝙖𝙘𝙟𝙚̨ 𝙣𝙖𝙨𝙯𝙚𝙜𝙤 𝙡𝙤𝙜𝙤. Postanowiliśmy je nieco uprościć,… pic.twitter.com/N7osunEkVi
— GO+bet (@goplusbetpl) July 17, 2024
– Uznaliśmy, że początek kolejnego piłkarskiego sezonu jest odpowiednim momentem. W perspektywie najbliższych miesięcy mamy ambitne plany wprowadzania innowacji, możemy uznać, że ten pierwszy krok jest początkiem atrakcyjnego dla nas sezonu. Oczywiście sama domena, pod którą znajduje się nasz serwis, nie ulega zmianie i nadal jest to www.goplusbet.pl. Zmiany dotyczą tylko części wizerunkowe. Zaczynamy lifting od online, pozostałe zmiany przeprowadzimy sukcesywnie – dodała Stolarczyk.
Za koncepcję, zakup mediów oraz realizację kampanii odpowiada krakowska agencja YOHO.