18.07.2024 08:17

Nowy znak i nowa nazwa bukmachera. „Przymierzaliśmy się do tego kroku”

GO bet, wchodząc w nowy ligowy sezon, postanowił zaprezentować lifting swojego logo. Przekręcone litery GO zostały przedstawione w bardziej klasycznej formie, zlikwidowany został „+” a słowo „bet” zyskało formę nieco bardziej nowoczesną. Delikatne ścięcia w niektórych miejscach liter powodują, że cały logotyp stał się bardziej dynamiczną formą.

Udostępnij
GO+bet stał się Go betem

– Od pewnego czasu przymierzaliśmy się do tego kroku – mówi Aleksandra Stolarczyk, Dyrektor Operacyjny. – Wychodzimy naprzeciw naszym graczom, zarówno obecnym jak i tym, którzy o nas słyszeli czy mają dopiero nas poznać. Zmiana nie jest rewolucją, firma przecież nazywa się GO Bet, a dotychczasowe korzystanie z „plusa” było podyktowane spójnością z pozostałymi spółkami grupy GO+. Jednak dla nas najważniejsza jest rozpoznawalność marki, łatwość zapamiętania znaku. Zwłaszcza, że w wyszukiwarkach jesteśmy niemal zawsze szukani pod hasłem GO bet. Dlatego liczymy, że uproszenie logo wpłynie na czytelność naszego komunikatu, ułatwi odbiór i dostrzegalność naszej firmy, zapamiętywalność znaku.

– Uznaliśmy, że początek kolejnego piłkarskiego sezonu jest odpowiednim momentem. W perspektywie najbliższych miesięcy mamy ambitne plany wprowadzania innowacji, możemy uznać, że ten pierwszy krok jest początkiem atrakcyjnego dla nas sezonu. Oczywiście sama domena, pod którą znajduje się nasz serwis, nie ulega zmianie i nadal jest to www.goplusbet.pl. Zmiany dotyczą tylko części wizerunkowe. Zaczynamy lifting od online, pozostałe zmiany przeprowadzimy sukcesywnie – dodała Stolarczyk

Za koncepcję, zakup mediów oraz realizację kampanii odpowiada krakowska agencja YOHO.

Udostępnij
redakcja

redakcja