Oficjalne stanowisko Milenium w sprawie zamknięcia punktów naziemnych
Wczoraj na portalach społecznościowych Interplay opublikowaliśmy informację, iż Milenium Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. zamyka wszystkie punkty naziemne na stałe. W tym samym czasie próbowaliśmy również skontaktować się z przedstawicielami Milenium z prośbą o komentarz. Publikujemy go poniżej. Pytania, które redakcja Interplay wysłała do Milenium Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. 1. Czy to prawda, że […]
Wczoraj na portalach społecznościowych Interplay opublikowaliśmy informację, iż Milenium Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. zamyka wszystkie punkty naziemne na stałe. W tym samym czasie próbowaliśmy również skontaktować się z przedstawicielami Milenium z prośbą o komentarz. Publikujemy go poniżej.
Pytania, które redakcja Interplay wysłała do Milenium Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.
1. Czy to prawda, że właściciele spółki Milenium Zakłady Bukmacherskie chcą ją sprzedać?
2. Jeśli to prawda, to dlaczego? Czy jest to spowodowane obecną sytuacją związaną z koronawirusem, czy rynek bukmacherski w Polsce jest na tyle konkurencyjny, że w obecnej sytuacji sprzedaż firmy jest najlepszym rozwiązaniem?
3. Jak obecnie wygląda płynność firmy? Czy firma poradzi sobie przez kolejne 2-3 miesiące bez żadnych problemów, biorąc pod uwagę, że obecna sytuacja nie ulegnie zmianie?
4. Czy rozpatrywany jest scenariusz upadłości spółki w przypadku, gdy nie będzie chętnych na kupno Milenium?
5. Ile punktów posiadacie Państwo w chwili obecnej? Ile punktów należy bezpośrednio do firmy Milenium Zakłady Bukmacherskie, a ile z tych punktów należy do ajentów?
6. Jak wygląda forma zatrudnienia w punktach własnych i w punktach należących do ajentów? Ile ludzi zatrudnionych jest na umowę o pracę, a ile na umowy cywilnoprawne?
7. Co z kuponami zawartymi w punktach? Jak klienci będą mogli odebrać swoje wygrane, jeśli minie regulaminowe 30 dni na odbiór wygranej? Obsługa klienta informuje graczy, że takie osoby będą musiały składać listowne reklamacje, razem z podaniem numeru konta bankowego, na które zostanie wypłacona wygrana. STS i Fortuna już zadeklarowały, że wypłaty będzie można odebrać w późniejszym terminie. Czy to oznacza, że nie zamierzają Państwo już otwierać punktów?
8. Czy zamierzają Państwo zlikwidować na stałe wszystkie punkty stacjonarne?
9. Czy dementują Państwo informacje, że ajenci z dnia na dzień dostali polecenie zamknięcia punktów i prośbę o wysłanie wyposażenia punktów (tj. komputery) do głównej siedziby firmy?
Oświadczenie Milenium Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.
Poniżej odpowiedź Milenium na powyższe pytania. Niestety redakcja nie uzyskała odpowiedzi na konkretnie zadane pytania. Czy oświadczenie wyczerpuje temat? Zostawiamy to do państwa oceny.

Bartosz Burzyński
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.