31.03.2020 13:15

Oficjalne stanowisko Milenium w sprawie zamknięcia punktów naziemnych

Wczoraj na portalach społecznościowych Interplay opublikowaliśmy informację, iż Milenium Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. zamyka wszystkie punkty naziemne na stałe. W tym samym czasie próbowaliśmy również skontaktować się z przedstawicielami Milenium z prośbą o komentarz. Publikujemy go poniżej.  Pytania, które redakcja Interplay wysłała do Milenium Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. 1. Czy to prawda, że […]

Oficjalne stanowisko Milenium w sprawie zamknięcia punktów naziemnych

Wczoraj na portalach społecznościowych Interplay opublikowaliśmy informację, iż Milenium Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. zamyka wszystkie punkty naziemne na stałe. W tym samym czasie próbowaliśmy również skontaktować się z przedstawicielami Milenium z prośbą o komentarz. Publikujemy go poniżej. 

Pytania, które redakcja Interplay wysłała do Milenium Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.

1. Czy to prawda, że właściciele spółki Milenium Zakłady Bukmacherskie chcą ją sprzedać?
2. Jeśli to prawda, to dlaczego? Czy jest to spowodowane obecną sytuacją związaną z koronawirusem, czy rynek bukmacherski w Polsce jest na tyle konkurencyjny, że w obecnej sytuacji sprzedaż firmy jest najlepszym rozwiązaniem?
3. Jak obecnie wygląda płynność firmy? Czy firma poradzi sobie przez kolejne 2-3 miesiące bez żadnych problemów, biorąc pod uwagę, że obecna sytuacja nie ulegnie zmianie?
4. Czy rozpatrywany jest scenariusz upadłości spółki w przypadku, gdy nie będzie chętnych na kupno Milenium?
5. Ile punktów posiadacie Państwo w chwili obecnej? Ile punktów należy bezpośrednio do firmy Milenium Zakłady Bukmacherskie, a ile z tych punktów należy do ajentów?
6. Jak wygląda forma zatrudnienia w punktach własnych i w punktach należących do ajentów? Ile ludzi zatrudnionych jest na umowę o pracę, a ile na umowy cywilnoprawne?
7. Co z kuponami zawartymi w punktach? Jak klienci będą mogli odebrać swoje wygrane, jeśli minie regulaminowe 30 dni na odbiór wygranej? Obsługa klienta informuje graczy, że takie osoby będą musiały składać listowne reklamacje, razem z podaniem numeru konta bankowego, na które zostanie wypłacona wygrana. STS i Fortuna już zadeklarowały, że wypłaty będzie można odebrać w późniejszym terminie. Czy to oznacza, że nie zamierzają Państwo już otwierać punktów?
8. Czy zamierzają Państwo zlikwidować na stałe wszystkie punkty stacjonarne?
9. Czy dementują Państwo informacje, że ajenci z dnia na dzień dostali polecenie zamknięcia punktów i prośbę o wysłanie wyposażenia punktów (tj. komputery) do głównej siedziby firmy?

Oświadczenie Milenium Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o.

Poniżej odpowiedź Milenium na powyższe pytania. Niestety redakcja nie uzyskała odpowiedzi na konkretnie zadane pytania. Czy oświadczenie wyczerpuje temat? Zostawiamy to do państwa oceny.

 

 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński