Konsultant/ka działu obsługi klienta i weryfikacji

,Łódź

Jesteśmy dumni z naszej różnorodności, wzajemnego szacunku i rozrywkowej atmosfery, co daje nam poczucie “drugiego domu”. Stawiamy na nietuzinkowe rozwiązania, kreatywne myślenie, otwartość na zmiany i odwagę potrzebną do podbicia globalnego rynku iGaming.
Skądkolwiek jesteś – tak długo jak masz uśmiech na twarzy i głowę pełną pomysłów – przyjmiemy Cię do naszej rodziny z otwartymi ramionami!

Konsultant/ka działu obsługi klienta i weryfikacji
Miejsce pracy: Łódź
Twoje zadania na tym stanowisku to:
  • udzielanie odpowiedzi na pytania klientów,
  • przekazywanie informacji klientom poprzez e-mail i chat,
  • pomoc klientom w rozwiązywaniu zgłaszanych przez nich problemów,
  • wsparcie techniczne,
  • raportowanie problemów oraz opinii zgłaszanych przez klientów,
  • weryfikacja dokumentów rejestracyjnych,
  • analiza zleconych wypłat,
  • współpraca z pozostałymi departamentami.
Dołącz do nas, jeśli:
  • jesteś osobą komunikatywną, otwartą i przyjaźnie nastawioną,
  • lubisz pracować w zespole,
  • lubisz wyzwania i dążysz do osiągnięcia wyznaczonych celów,
  • cierpliwość, dokładność i sumienne wykonywane powierzonych zadań to jedne z Twoich zalet,
  • biegle obsługujesz komputer oraz takie narzędzia, jak skrzynka mailowa, pakiet MS Office,
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,
  • odpowiada Ci praca w systemie trójzmianowym również w weekendy i w święta,
  • Twoim dodatkowym atutem będzie zainteresowanie sportem i zakładami bukmacherskimi.
Z naszej strony możesz liczyć na:
  • szkolenie na start – nauczymy Cię wszystkiego zanim przystąpisz do pracy,
  • elastyczny grafik – doskonale wiemy, że poza pracą masz też inne sprawy,
  • wynagrodzenie podstawowe + premiowy system motywacyjny,
  • możliwości rozwoju zawodowego – awans wewnętrzny? – wszystko jest możliwe,
  • brak nudy! realizujemy wiele ciekawych projektów, a jeszcze więcej mamy w planach,
  • kartę sportową, prywatną opiekę medyczną i inne dodatki.

Jeżeli jesteś zainteresowany/a naszą ofertą wyślij nam swoje CV wraz z odpowiednią klauzulą na adres mailowy: [email protected] z dopiskiem Rekrutacja na stanowisko Konsultant/ka działu obsługi klienta i weryfikacji.

Warunkiem koniecznym do udziału w naszym procesie rekrutacyjnym jest zapoznanie się ze szczegółowymi informacjami na temat administratora danych osobowych oraz przysługujących Ci praw dotyczących ochrony Twoich danych osobowych, które znajdziesz tutaj: (https://lvbet.pl/pl/praca) oraz umieszczenie w CV obowiązującej klauzuli/klauzul podanych poniżej.

“Na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów dotyczących ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LV Bet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. ul. Melchiora Wańkowicza 3, 40-384 Katowice, NIP: 9542751776, KRS: 0000534588 w celu realizacji procesu rekrutacyjnego”.

Aby wziąć udział w naszych przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o dodanie następującej klauzuli:

„Wyrażam także zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LV Bet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. ul. Melchiora Wańkowicza 3, 40-384 Katowice, NIP: 9542751776, KRS: 0000534588 w celu realizacji procesu rekrutacyjnego w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Moja zgoda jest ważna do odwołania”.