Marketing Coordinator
Prosta 68, Warszawa
Win Casino to sieć prestiżowych kasyn gwarantująca Gościom niepowtarzalne doświadczenia oraz najwyższy standard obsługi. Naszym celem jest dostarczenie niezapomnianej atmosfery, w której każdy Gość czuje się komfortowo i wyjątkowo; wyprzedzamy potrzeby i przewidujemy oczekiwania wzorując się na najlepszych, światowych rozwiązaniach. Stawiamy na innowacje, rozwój, twórcze myślenie i tworzenie pozytywnych wartości w środowisku branży rozrywkowej.
Marketing Coordinator
Miejsce pracy: Warszawa
Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Marketing Coordinator (specjalista (Mid / Regular) lub starszy specjalista (Senior))
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie projektami i działaniami marketingowymi, planowanie i prowadzenie zadań, eventów, kampanii e-mailowych i smsowych, szeroko rozumianej komunikacji w oparciu o media społecznościowe, strony internetowe, SEO itp.,
- Zgodne z obowiązującymi przepisami prawa współtworzenie i realizacja skutecznej strategii (uwzględniającej zarówno marketing online, jak i offline) wzrostu dla sieci kasyn,
- Planowanie i koordynacja eventów promocyjnych oraz wydarzeń specjalnych w kasynach w celu zwiększenia zaangażowania Gości i budowania marki oraz prestiżu kasyn,
- Aktywne pozyskiwanie i budowanie relacji z nowymi Partnerami biznesowymi w celu zwiększenia świadomości marki oraz przychodów kasyn,
- Tworzenie contentu marketingowego (artykuły, blogi, infografiki, wideo itp.) angażującego Gości oraz przyciągającego uwagę nowych odbiorców,
- Opracowywanie innowacyjnych akcji promocyjnych, które zainteresują nowych Klientów i zwiększą zaangażowanie obecnych Gości,
- Współtworzenie strategii sprzedażowej, monitorowanie wyników oraz identyfikacja obszarów do optymalizacji,
- Śledzenie wyników kampanii, analiza danych, przygotowywanie raportów i rekomendacji,
- Monitorowanie trendów rynkowych, konkurencji i preferencji Gości; dostosowywanie strategii na podstawie danych.
Nasze wymagania
- Udokumentowane doświadczenie zawodowe i sukcesy w obszarze marketingu, promocji lub sprzedaży,
- Znajomość narzędzi i technik marketingowych oraz analizy danych,
- Umiejętność zarządzania projektami,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
- Biegła znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
- Orientacja na wyniki i umiejętność podejmowania decyzji opartych na danych.
Mile widziane
- Znajomość narzędzi graficznych (np. Adobe Photoshop, Illustrator, Canva) i znajomość WordPress’a,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.