Olgierd Cieślik: „Wszystkie partnerstwa traktujemy długofalowo”
W weekend na warszawskim Torze Służewiec odbył się turniej esportowy LOTTO Puchar Zdobywców Pucharów i GameJamSquare. Oba te wydarzenia były możliwe dzięki mecenatowi marki LOTTO. Porozmawialiśmy o tym z samym Prezesem Totalizatora Sportowego – Olgierdem Cieślikiem.
Maciej Akimow: W ostatnim czasie Totalizator Sportowy bardzo mocno postawił na rozwój produktów internetowych. Czy właśnie z tego względu Totalizator mocno zaangażował się we wspieranie Esportu, który bezpośrednio kojarzony jest z internetem?
Olgierd Cieślik: Była to naturalna droga. Mamy tradycyjne produkty w sieci naziemnej. Mamy tradycyjne partnerstwa sportowe tj. współpraca z PKOl-em czy Ekstraklasą, a teraz rozpoczęliśmy nową działalność. Działalność innowacyjną, czyli wejście z produktem w internecie, nowe produkty w postaci jedynego legalnego kasyna Totalcasino, więc w konsekwencji pozyskujemy nowych partnerów. Innych, innowacyjnych i stąd wejście w esport, a nie jest to pierwsza impreza w tym roku, przy której jesteśmy.
Maciej Akimow: Przed chwilą na konferencji powiedział Pan, że zaangażowanie w esport będzie długofalowe. Czy zatem możemy spodziewać się kolejnych partnerstw i aktywności na tym polu?
Olgierd Cieślik: Wszystkie partnerstwa które posiadamy traktujemy długofalowo. Nie chcę zdradzać jeszcze wszystkich szczegółów, ale jeśli nie w tym roku, to na pewno w kolejnym zrobimy jeszcze coś nowego.
Maciej Akimow: Czy zaangażowanie w esport może być sposobem na dotarcie do innej i nieco młodszej grupy klientów, która np. nie ogląda już telewizji i nie śledzi tradycyjnych mediów, a np. dużo czasu spędzają w internecie?
Olgierd Cieślik: Oczywiście pamiętamy też, że produkty LOTTO skierowane są do grupy 18+. Jeśli mówimy już o młodych klientach, to wszystkie nowoczesne formy dotarcia są bardzo cenne i stąd nasze wsparcie esportu.