Optymalizacja i poprawa grywalizacji w branży rozrywkowej
Podczas drugiego dnia European Gaming Congress poruszony został m.in. temat optymalizacji działalności zakładów sportowych i kasyn. Rozmówcy, w tym Stanisław Solon, Senior CRM & Growth Manager w BETFAN rozmawiali o najnowszych rozwiązaniach, jakie można wprowadzić na rynku.
Eksperci opowiedzieli o najnowszych strategiach optymalizacji zarówno zakładów sportowych, jak i kasyna, ze szczególnym uwzględnieniem zwiększenia wydajności dzięki nowoczesnej technologii i technikom grywalizacji. Mówcy odnieśli się do danych, swoich doświadczeń i kilkukrotnie wspomnieli, że spersonalizowane rozwiązania i elementy grywalizacji mogą zwiększyć zaangażowanie i rentowność zarówno w środowiskach zakładów sportowych, jak i kasyn.
Podczas bardzo ciekawego paneli Lasza Kupatadze, Tom Jang Lemke, Irakli Dawaraszwili, Stanisław Solon i Alexis Wicen tłumaczyli, jak zmaksymalizować retencję graczy i zwiększyć przychody, stosując najnowsze metody. W dzisiejszym świecie gracze oczekują nowinek technologicznych.
Kluczowa jest nowoczesna aplikacja mobilna z dużą ilością funkcji. Musi być ona intuicyjna w obsłudze, „mało awaryjna” i atrakcyjna dla oka. Całość powinna przyciągnąć uwagę użytkownika. W przeciwnym razem gracz poszuka lepszej opcji u konkurencji. Jeżeli dany użytkownik najczęściej obstawia mecze Barcelony, to kolejne spotkania tego klubu powinny mu się automatycznie pojawiać „na górze” aplikacji. Tego typu rozwiązań i podpowiedzi powinno być coraz więcej.